10 fakti par staigāšanu, pēc kuru izlasīšanas gribas sev likt pastaigāties.

Advertisement
Advertisement

Ja tev nav iespējas regulāri nodarboties ar sportu, tas nenozīmē, ka vajag dīkā sēdēt mājās. Ātrāk ģērbies, apauj kājas un dodies ārā pastaigāties. Tu pat nevari iedomāties, cik daudz labuma dod parasta pastaiga kājām...


Mēs pastāstīsim tev kāds labums no staigāšanas. Pārliecinies vēlreiz par to, ka vajag vairāk kustēties!

 

 

Avots: takprosto.cc

Raksta turpinājums - lapa #1
Staigāšanas lietderība

1. Pazemina Alcheimera slimības attīstības risku

Šī slimība rodas arī mazkustīga dzīves veida dēļ. Pati vienkāršākā profilakse - biežāk staigāt kājām. Lieta tāda, ka regulāra fiziskā aktivitāte palīdz novērst amiloīdo trombu uzkrāšanos smadzenēs, tā kā nodrošina pastāvīgu asins pieplūdi, bagātu ar skābekli.
2. Uztur muskuļu tonusu

Staigāšana – tas nav spēka treniņš, bet tā dod labu slodzi muskuļiem. Ir situācijas, kad kādu laiku nevar nodarboties ar sportu, tad tieši biežas pastaigas uzturēs tevi formā!
3. Uzlabo sirdsdarbību un asinsriti

Tā kā staigāšana kājām attiecas uz aerobisko vingrojumu formu, pat ļoti lēna, bet ilgstoša staigāšana pazemina paaugstinātu arteriālo spiedienu un normalizē sirdsdarbību.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 20:45gunca
es arī pēc matu krāsas
0 0 Vakar 13:59Laura
Ja sobrid ari dzivoju ar vienu, kurs man parbauda telefonu, pierakstus. Jaatskaitas kur eju, cikos busu majas. Viena nekur nevaru iet. Katru dienu stridas. Taisa problemas.dzivoju ka cietuma. Nevaru pat ar draugiem satikties.
0 1 Aizvakar 19:57anete
Es gan zināju. Mamma strādāja sabiedriskajā ēdināšanā, un arī mājās ievēroja visas higiēnas normas.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017