10 fakti par staigāšanu, pēc kuru izlasīšanas gribas sev likt pastaigāties.

Advertisement
Advertisement

Ja tev nav iespējas regulāri nodarboties ar sportu, tas nenozīmē, ka vajag dīkā sēdēt mājās. Ātrāk ģērbies, apauj kājas un dodies ārā pastaigāties. Tu pat nevari iedomāties, cik daudz labuma dod parasta pastaiga kājām...


Mēs pastāstīsim tev kāds labums no staigāšanas. Pārliecinies vēlreiz par to, ka vajag vairāk kustēties!

 

 

Avots: takprosto.cc

Raksta turpinājums - lapa #1
Staigāšanas lietderība

1. Pazemina Alcheimera slimības attīstības risku

Šī slimība rodas arī mazkustīga dzīves veida dēļ. Pati vienkāršākā profilakse - biežāk staigāt kājām. Lieta tāda, ka regulāra fiziskā aktivitāte palīdz novērst amiloīdo trombu uzkrāšanos smadzenēs, tā kā nodrošina pastāvīgu asins pieplūdi, bagātu ar skābekli.
2. Uztur muskuļu tonusu

Staigāšana – tas nav spēka treniņš, bet tā dod labu slodzi muskuļiem. Ir situācijas, kad kādu laiku nevar nodarboties ar sportu, tad tieši biežas pastaigas uzturēs tevi formā!
3. Uzlabo sirdsdarbību un asinsriti

Tā kā staigāšana kājām attiecas uz aerobisko vingrojumu formu, pat ļoti lēna, bet ilgstoša staigāšana pazemina paaugstinātu arteriālo spiedienu un normalizē sirdsdarbību.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 1 Aizvakar 17:18es
ceru, ka Tev nav tiesību un Tu nebrauc ar mašīnu...
0 3 14:23 14.11ome
Māte savam bērnam ir arī skolotāja. Jāprasa valdībai visām mātēm pielikt skolotājas algu!Būtu tikai godīgi, jo b.d. audzinātājas ir pielīdzinātas skolotājām.
1 0 22:21 12.11Inga
Nav 17. Jūlijs ( vēži )

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017