20 vienkāršu viltībiņu veselībai, kas uzlabos Tavu veselību

Advertisement
Advertisement

Mēs cenšamies izskatīties labāk, ilgāk dzīvot un izstarot veselību. Bet daudziem no mums ir sarežģīti pārvarēt sevi un radikāli izmainīt savu ierasto dzīves veidu.


Tomēr, ir vienkāršas viltībiņas, kas prasa minimālu piepūli, laiku un tēriņu, un kuras var viegli pārvērst par ieradumu.


Ar laiku tās radīs lielas izmaiņas jūsu veselībā un pašsajūtā, un jūs nejutīsieties tā, it kā esat sevi nomocījuši.

 

 

 

Avots: infoniac.ru

Raksta turpinājums - lapa #1
Veselībai derīgi padomi

1. Ejiet aukstā dušā

Vēsai dušai ir virkne priekšrocību. Auksta duša reizi dienā uzlabo asinsriti, paātrina vielmaiņu, samazina poras, paaugstina imunitāti un palīdz atjaunoties pēc intensīviem fiziskiem vingrinājumiem.
Lai pierastu pie aukstas dušas, varat no sākuma pamēģināt kontrasta dušu, vai arī noslēgt mazgāšanos ar aukstu ūdeni
2.Pamēģiniet atslodzes dienas

Īslaicīga badošanās palīdz notievēt un pat aizkavē novecošanos. Ja doma par to, lai neēstu diennakti jums šķiet neizturama, pamēģiniet metodi 16:8 – badošanās pieņemams variants. Šajā gadījumā jūs ēdat, kā pierasts, līdz plkst.19.00, bet nākamo pārtikas uzņemšanu sāciet plkst.11 no rīta nākamajā dienā. Ir atļauts dzert ( ūdens, tēja, kafija). Ja jūs vēlaties notievēt, izvairieties no pārēšanās pēc badošanās pārtraukšanas. Vienkārši sāciet ēst kā parasti. Sākumā var būt izsalkuma sajūta, bet ar laiku var pierast.
3. Koncentrējieties uz ēšanu

Ēdot mēs esam pieraduši darīt vēl kaut ko. Mēs ēdam ēdienreižu starplaikos, skatoties sociālajā tīmeklī, vai skatoties iecienīto seriālu. Ja mēs apzināti pievēršam uzmanību tikai ēdienam, tad saprotam, cik mums gribas ēst, un kad esam paēduši, sekojam savām emocijām, kā arī jūtam ēdiena smaržu, garšu un ēdiena tekstūru.
Vispirms ir jānovāc viss, kas jums traucē ēdienreizē. Izslēdziet televizoru, nolieciet malā telefonu un veltiet maksimālu uzmanību tam, ko ēdat.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 1 Aizvakar 17:18es
ceru, ka Tev nav tiesību un Tu nebrauc ar mašīnu...
0 3 14:23 14.11ome
Māte savam bērnam ir arī skolotāja. Jāprasa valdībai visām mātēm pielikt skolotājas algu!Būtu tikai godīgi, jo b.d. audzinātājas ir pielīdzinātas skolotājām.
1 0 22:21 12.11Inga
Nav 17. Jūlijs ( vēži )

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017