25 slaiduma likumi, par kuriem nestāsta, jo tie darbojas!

Advertisement
Advertisement

Parunāsim nopietni!

 

Zinātniska patiesība. Ja jūs kaut reizi dzīvē mēģinājāt notievēt (vai vismaz esat plānojušas), tad jau droši esat pamanījušas: internets ir pilns ar pretrunīgu informāciju, un neviena `moderna` diēta nedod garantētu rezultātu. Parasti to dietologi - krāpnieki paskaidro ar to, ka `visi cilvēki ir dažādi`, ja jums nekas neizdodas, tad jums vienkārši ir vajadzīga cita stratēģija. Šķiet, kā lai te tiek skaidrībā, kur patiesība, kur - muļķības? Kam ticēt, lai patiešām notievētu? Mēs meklējām rekomendācijas, pārbaudījām uz sevi un nu nododam šīs zināšanas jums!

Raksta turpinājums - lapa #1
Lūk, 25 slaiduma likumi, kuri PATIEŠĀM strādā, neskatoties ne uz ko.

1. Rītu sāciet ar 2 tīra ūdens glāzēm, kuras iedzertas tukšā dūšā. Var pievienot pāris pilienus citrona sulas. Tas palīdzēs iekustināt metabolismu un pasargās no pārlieku kalorijām bagātām brokastīm.

2. Brokastis uzsākat 10 - 15 minūtes pēc tam kā esat iedzēruši ūdeni. Un ne ātrāk par 20 minūtēm pēc pamošanās! Labākie produkti pirmajai ēdienreizei: vārītas olas un visdažādākās putras.

3. Ja vēlaties notievēt, tad labāk nedzert ēdienam klāt šķidrumu. Atturieties no dzeršanas 30 minūtes pēc ēšanas. Tas palīdzēs tai ātrāk pārstrādāties.

4. Aizmirstiet par to, ka nedrīkst ēst pēc sešiem. Ideāls laiks vakariņam sākas ar 3 - 4 stundām pirms nakts miega.

5. Iemācieties mīlēt kontrasta dušu. Tā uzlabo asins cirkulāciju, paātrina metabolismu un dažreiz par atbrīvo no celulīta! Kā arī sejas ādas krāsa uzlabojas.
6. Rūpīgi sagremojiet ēdienu. Tas ir svarīgāk, nekā šķiet. Jo labāk jūs kaut ko sakošļājat pirms norijat, jo ātrāk organisms to pārstrādās. Un nebūs nekāda smaguma kuņģī!

7. Atcerieties, ka sāta sajūta neparādās uzreiz. Smadzenēm ir vajadzīgas vismaz 20 minūtes, lai saņemtu no kuņģa informāciju, ka tas jau ir pilns. Nesteidzieties ēdot.

8. Uzlieciet uz darba galdu glāzi ar ūdeni. Lai vienmēr ir acu priekšā. Ūdens glāze stundā - ideāli!

9. Rieksti - ļoti veselīga lieta, jo īpaši smadzenēm. Bet tajos ir arī daudz kaloriju. Tādēļ sauja vienā reizē ir pilnīgi pietiekoši.

10. Dietologi ienīst kartupeļus. Bet patiesībā tos ir jāmīl: produkts - sātīgs, bet kaloriju nav tik daudz, kā šķiet. Galvenais - to necept! Vārīti kartupeļi mundierī - labākais variants.
11. Arī maize mēdz būt dažāda. Baltmaizi patiešām labāk neēst, bet ”pelēko” vai ”melno”, rudzu maizi - var un pat vajag!

12. NEKAD nedzeriet karstos dzērienus (tēju un kafiju) ar cukuru! Atteikties no tā ir DAUDZ vieglāk, nekā šķiet, un organisms nesaņems ”liekas” kalorijas no dzērieniem!

13. Labākais atsvaidzinošais dzēriens tievējošiem - zaļā tēja. Dzeriet 2 krūzes dienā.

14. Vienkārša pastaiga - labākais draugs jūsu kājām. 30 minūtes dienā ir pietiekoši, lai pasargātu sevi no celulīta un noturēt normā ne tikai svaru, bet arī garastāvokli! Skrienot un ejot tiek nodedzinātas kalorijas gandrīz vienlīdzīgā daudzumā!

15. Sekojiet savai stājai. Ja vienmēr turēsiet muguru taisnu, metabolisms darbosies ātrāk! Ja sākt jau šodien, vieglāk paliks jau pēc divām dienām. Bet jau pēc 3 nedēļām, pareizi staigāt vispār nebūs problēmu.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 21:33Sanita
Lūdzu par Mežāzi tieši tik pat perfekti pastāstītu rakstu
1 0 Vakar 11:00Hm
Maiga Vavere
0 1 Vakar 08:30Alda
JĀ! Viss Precīzi!

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017