25 slaiduma likumi, par kuriem nestāsta, jo tie darbojas!

Advertisement
Advertisement

Parunāsim nopietni!

 

Zinātniska patiesība. Ja jūs kaut reizi dzīvē mēģinājāt notievēt (vai vismaz esat plānojušas), tad jau droši esat pamanījušas: internets ir pilns ar pretrunīgu informāciju, un neviena `moderna` diēta nedod garantētu rezultātu. Parasti to dietologi - krāpnieki paskaidro ar to, ka `visi cilvēki ir dažādi`, ja jums nekas neizdodas, tad jums vienkārši ir vajadzīga cita stratēģija. Šķiet, kā lai te tiek skaidrībā, kur patiesība, kur - muļķības? Kam ticēt, lai patiešām notievētu? Mēs meklējām rekomendācijas, pārbaudījām uz sevi un nu nododam šīs zināšanas jums!

Raksta turpinājums - lapa #1
Lūk, 25 slaiduma likumi, kuri PATIEŠĀM strādā, neskatoties ne uz ko.

1. Rītu sāciet ar 2 tīra ūdens glāzēm, kuras iedzertas tukšā dūšā. Var pievienot pāris pilienus citrona sulas. Tas palīdzēs iekustināt metabolismu un pasargās no pārlieku kalorijām bagātām brokastīm.

2. Brokastis uzsākat 10 - 15 minūtes pēc tam kā esat iedzēruši ūdeni. Un ne ātrāk par 20 minūtēm pēc pamošanās! Labākie produkti pirmajai ēdienreizei: vārītas olas un visdažādākās putras.

3. Ja vēlaties notievēt, tad labāk nedzert ēdienam klāt šķidrumu. Atturieties no dzeršanas 30 minūtes pēc ēšanas. Tas palīdzēs tai ātrāk pārstrādāties.

4. Aizmirstiet par to, ka nedrīkst ēst pēc sešiem. Ideāls laiks vakariņam sākas ar 3 - 4 stundām pirms nakts miega.

5. Iemācieties mīlēt kontrasta dušu. Tā uzlabo asins cirkulāciju, paātrina metabolismu un dažreiz par atbrīvo no celulīta! Kā arī sejas ādas krāsa uzlabojas.
6. Rūpīgi sagremojiet ēdienu. Tas ir svarīgāk, nekā šķiet. Jo labāk jūs kaut ko sakošļājat pirms norijat, jo ātrāk organisms to pārstrādās. Un nebūs nekāda smaguma kuņģī!

7. Atcerieties, ka sāta sajūta neparādās uzreiz. Smadzenēm ir vajadzīgas vismaz 20 minūtes, lai saņemtu no kuņģa informāciju, ka tas jau ir pilns. Nesteidzieties ēdot.

8. Uzlieciet uz darba galdu glāzi ar ūdeni. Lai vienmēr ir acu priekšā. Ūdens glāze stundā - ideāli!

9. Rieksti - ļoti veselīga lieta, jo īpaši smadzenēm. Bet tajos ir arī daudz kaloriju. Tādēļ sauja vienā reizē ir pilnīgi pietiekoši.

10. Dietologi ienīst kartupeļus. Bet patiesībā tos ir jāmīl: produkts - sātīgs, bet kaloriju nav tik daudz, kā šķiet. Galvenais - to necept! Vārīti kartupeļi mundierī - labākais variants.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 00:52elza
Nekur tā arī neredzēju 14 dienu diētas aprakstu,- tikai kaut kādu ieteikumu!
0 1 Vakar 11:16gangnam-am
raksts normāls,bet varējāt to nelikt pa 15 lapām.Katrā lapā tikai pa diviem rakstiem!Tā ir klaja nekaunība no jūsu puses!Varējāt mierīgi rakstu izlikt 2-3 lapās.Vietas lapā ir daudz!Man kā jūsu saita lasītājam krīt uz nerviem spaidīt katru lapu uz priekšu.Domāju neesmu vienīgais lasītājs tāds!Saprotu ka jūs to dariet speciāli,lai lasītājus noturētu pēc iespējas ilgāk jūsu saitā un lai viņš vairāk skatītos jūsu reklāmas!!
0 1 Aizvakar 20:35Gaida
Nezin kāpéc Latvieši —tes receptes raksta nepilnīgi.Es neesmu pieredzéjusi kulināre,unkāpéc man būtu jāmin cik avenes jāpievieno biezpienam,un kur dabū aveńu sulu,cik zelatīna vajaga sulai??

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017