4 minūtes – 5 vingrinājumi: mājas treniņš – transformeris. Tas ir kaut kas īpašs!

Advertisement
Advertisement

Treniņi sporta zālē dažādu iemeslu pēc ne vienmēr der visiem: kādam trūkst laika vai spēka, kam līdzekļu…Tā vai citādi, no sporta slodzes atteikties nedrīkst!


Mēs piedāvājam izmēģināt kaut ko īpašu: 4 minūšu mājas treniņu, kurš aizvietos stundu fitnesa sporta zālē. Ko tādu palaist garām nedrīkst!

Raksta turpinājums - lapa #1
Mājas treniņš tauku sadedzināšanai

Vingrojumi, no kuriem katrs veltīts konkrētai problemātiskai zonai, kopā ir 5. Ja neesi noteicējs pār laiku, izpildi tos vienā piegājienā brīvā secībā.

Ja gribi sasniegt ātrākus un izteiktākus rezultātus, pabeidzot visus vingrinājumus, atvelc elpu 2 minūtes un sāc treniņu no jauna.
1. Pietupieni. Laiks: 60 sekundes.

Izliec kājas plecu platumā (var nedaudz platāk). Atgāz gurnus uz aizmuguri, ievelc vēderu un sāc pietupties, it kā vēlies apsēsties uz krēsla.

Pietupies pēc iespējas zemāk, cenšoties turēt muguru taisnu. Atgriezies sākuma stāvoklī.
2. Atspiešanās. Laiks: 30 sekundes.

Ieņem stāvokli A. Plaukstām jābūt plecu platumā, ceļgali un pēdas – vienā līnijā. Piespiežot elkoņus pie ķermeņa, lēni laidies uz leju. Vingrojums lieliski izstrādā krūšu muskuļus un tricepsu, kā arī trenē presīti.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 23:18ilona
Ko muldi kāda sēnīte mežā ej sēnes lasīt nejauman
0 0 Vakar 23:14Ilma
Sudi bus
0 2 Vakar 22:35Lsima
Seviski gards radzins. Maiziitei bija tik garda garozinna.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017