4 veidi kā šovasar aizmirst par noberzumiem starp kājām.

Advertisement
Raksta turpinājums - lapa #3
4. Nereti kairinājums starp kājām rodas treniņu laikā vai pēc tam. Lai to nepieļautu ir svarīgi pievērst būtisku uzmanību treniņtērpa izvēlei. Šortiem nevajadzētu būt pārāk īsiem, labāk ja tie sniedz kompresijas efektu - tas neļaus kājām berzties vienai gar otru.

Pastiprinātai svīšanai un izsutumiem vajadzētu pievērst pietiekošu uzmanību, jo pastāvīga mitruma ietekmē vienkāršam kairinājumam uz ādas var pievienoties sēnīšu infekcija, bet tam nepieciešama jau specializēta ārstēšana.
 
Parūpējies par draugiem- padalies ar noderīgu informāciju.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 13:33 12.06Fui
Absolūti neadekvātos apstākļos salīdzināts. Kam vajadzīgs šis bezjēdzīgais raksts ar muļķīgiem salīdzinājumiem?
0 0 21:45 11.06iesacejs
brauc sarkanais.
0 0 21:08 11.06Murmulis8
Dzīvē nez vai kāds pie sarkanā brauks. Tik nesakarīgā zīmējumā ir grūti luksoforu ieraudzīt. Paskatieties CSDD zīmējumus.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017