5 tibetas vingrinājumi katrai dienai

Advertisement
Advertisement

Paaugstināta ķermeņa elastība – vieni no mīļākām maniem vingrinājumiem. Patiesībā, pareiza stiepšanās un elastības vingrinājumi nostiprina ķermeņa muskuļus pat labāk nekā darbs ar smagiem svariem trenažieru zālē!

 

Šie vingrinājumi nāk no Tibetas, un tie dod lielisku rezultātu. Turklāt tev nāksies tam patērēt tikai 10 minūtes no tava laika. Izmaiņas ir redzamas jau pēc 2 aktīvu treniņu nedēļām!


Vēl viens pluss: Tibetas vingrinājumi ir ļoti saudzējoši un ir izpildāmi pat cilvēkiem gados. Nekādas traumas un muskuļu sāpes tu nepamanīsi, pat tad, ja ļoti centīsies izpildīt katru vingrinājumu. Iespējams, šie vingrinājumi arī ir Tibetas mūku jaunības noslēpums...

Raksta turpinājums - lapa #1
Tibetas mūku vingrinājumi jaunības atgūšanai
 
Vingrinājumi ir jāveic no rīta – tad tie ir visefektīgākie. Sāc ar 7 atkārtošanas reizēm un pakāpeniski paaugstini līdz 20.

1. Nogulies uz zemes ar seju uz leju. Pacelies augšup lēnām un pakāpeniski, izstiepjot muguras un kakla muskuļus. Turi rokas taisni un pārliec ķermeņa masas smagumu uz tām. Paliec neilgu laiku saspringtā stāvoklī un lēnām atgriezies lejup.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Saistītie raksti

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 15:33exveipers
Antireklāma. Nav ko sūdus pirkt no nezināmiem izplatītājiem.
0 0 Šodien 10:58Karma
Pretīgi
0 0 Šodien 05:55sv.
Vai tad obligāti jāmetās zem naža? Normāli cilvēki. Baisākas izskatās tās ar baloniem un piepumpētajām lūpām.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Daudz laika pavadi pie datora?
Proti kādu svešvalodu?
Un gribi nopelnīt?

Iespējams šis ir darbiņš tieši Tev!
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017