9 tievēšanas noslēpumi, par kuriem zina visi zinātnieki, bet dietologi – klusē!

Advertisement
Advertisement

Čūska – svēts transformācijas simbols, zināms kopš seniem laikiem. Lai izmainītos un izaugtu, tai ir jānomet sava āda. Process ir visai nepatīkams, var pat pateikt, ka sāpīgs. Nelaimīgais reptilis cieš, viņai viss niez, viņa cenšas pakasīties pret dažādām virsmām, rezultātā atbrīvojas no vecās ādas un kļūst spēcīgāka un veselīgāka!

 

Ja tu vēlies notievēt, izmainīt savu augumu – ir pilnībā jāizmaina visi savi ieradumi. Kā čūska nomet savu veco ādu, tev būs jāatmet tas, pie kā esi pieradis. Savādāk rezultāta nebūs!

 

Tev izdosies, galvenais ir sākt! Lai kilogrami beidzot sāktu kust, ir jāizmaina attieksme pret tievēšanu.

 

 

Raksta turpinājums - lapa #1
Kā notievēt

1. Mūs ilgi mācīja, ka galvenais ir skaitīt kalorijas. Ja samazināsi kalorijas, kuras lieto un aktīvāk tās izlietosi, sāksies tievēšana.

Patiesībā, lai mazinātos svars, ir jāķeras pie ogļhidrātiem, to dienas normu. Ir vairāk jāēd tauku un olbaltumvielu, bet ogļhidrāti ir jāatmet!

Lasis, sardīnes, siļķes, valrieksti, avokado, gaļa, olas, visi šie produkti sekmēs Omega 6 un Omega 3 līdzsvaru organismā. Tas normalizē insulīna hormona ražošanu un aptur aktīvu tauku uzkrāšanas procesu.
2. Kādēļ ir tik grūti atteikties no saldumiem? Jo ļoti bieži tieši insulīna hormons nav kārtība. Cilvēks jūt diskomfortu, no strauja cukura līmeņa izmaiņām asinīs – griežas galva, nespēks, vēlme apēst kaut ko garšīgu, lai strauji paceltu cukura līmeni asinīs.

Salduma mīļiem ir tikai viena izeja: pāriet uz pareizu uzturu, kuras laikā organisms saņems pietiekamu dažādu mikroelementu daudzumu, tas palīdzēs normalizēt hormonālo fonu. Ir ļoti svarīgi biežāk ēst brokoļus un citus zaļus dārzeņus, zaļumus. Tie satur hromu, kas mazina tieksmi ēst saldumus.
3. Kā visu paspēt un pareizi ēst, ja darba pāri galvai un nekam nepietiek spēka? Te ir nepieciešams plāns un sistēma.
Vislabāk ir iepirkt produktus nedēļu uz priekšu, ņemot vērā katras dienas ēdienkarti. Ir ļoti ērti gatavot gaļu un dārzeņus uz nākamo dienu un salikt pa trauciņiem ar uzrakstiem: pirmdiena – brokastis, pirmdiena – vakariņas. Tieši tas pats ar augļiem – saliec tos atsevišķos maisiņos, tas palīdzēs kontrolēt, cik daudz tu apēd vienā reizē.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 16:54oho
nu tik prasta reportāža,kā kāda pamatskolniece būtu to gatavojusi. Sen jau šī tēma izrunātra internetā,baigo svaigumu atraduši,ha! Pie mums,kā zināms,šādi konkursi nenotiek un arī balvas šādas var negaidīt!
0 0 Šodien 07:19Evita
Tajos laikos ne tikai maize bet viss bija daudz garsigaks.
1 1 Vakar 16:09edzaa
vaij tiesam visa latvija nevienc neprot icepti tadu maijzi ka 25-30 gadu atpakal , vaij tas ir tik gruti , manas bernibas maijzei ir nenovertejama cena , , ,esmu braukajis pa daudziem gada tirdziniem untt, un neka pircis visu veidu un cenu maizi bet pat tuvu tam nau , kas notiek lv ,,

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017