Alcheimera slimību var novērst! Tikai 1 vingrojums dienā glābs tavu atmiņu…

Advertisement
Advertisement

Katru dienu smadzenes apstrādā milzīgu informācijas apjomu. Tām nākas koncentrēt uzmanību ikdienas nodarbēm, izpildīt jaunus uzdevumus, kaut ko iemācīties. Tāpēc cilvēkam jāuztur labā stāvoklī atmiņa un nervu sistēmas reakcijas ātrums.


Lai visi šie procesi noritētu saskaņoti, mūsu galveno orgānu vajag pastāvīgi trenēt.

Raksta turpinājums - lapa #1
Atmiņas un uzmanības trenēšana

Nesen tuva mana draudzene brauca uz medicīnisku konferenci un nokļuva uz slavenas zinātnieces – Čerņigovskajas Tatjanas Vladimirovnas – lekciju. Tieši no viņas draudzene uzzināja šo vienkāršo tehniku, kura spēj darīt brīnumus.

Tatjana Vladimirovna stāsta par to, ka šo vingrojumu izpildīja vēl senie grieķi. Seno grieķu ieguldījums mūsu zinātnē un kultūrā ir kolosāls! Tā ir literatūra, arhitektūra, matemātika un politika.

Doto vingrošanu smadzenēm izmanto arī izlūku sagatavošanā. Taču viens no svarīgākiem iemesliem, kādēļ būtu jāpievērš uzmanība šai tehnikai, ir iespaidīga Alcheimera slimības profilakse.
Alcheimera slimība – tā ir vājprāta forma, kura piemeklē daudzus vecus cilvēkus. Katrs 5-ais cilvēks uz Zemes cieš no šīs baisās slimības.

Šī slimība nepavisam nepadodas ārstēšanai. Labāk pielikt visus spēkus tās attīstības novēršanai, īpaši, ja vecums tuvojas pensionēšanās gadiem.

Mēs sagatavojām tev efektīvu smadzeņu uzlādes metodi pēc seno grieķu receptes.
Vingrinājums ir tik vienkāršs, ka tu viegli spēsi to izpildīt bez speciālas sagatavošanās. `Atmiņas treniņam ir jābūt kā spēlei nevis mocībām,` – saka Tatjana Vladimirovna.

Vakarā, pirms aizmigšanas, atceries visu, kas notika ar tevi kopš tā brīža, kad tu piecēlies. Ērtību labad labāk aizvērt acis, bet nekādā gadījumā neaizmigt.

Nesteidzoties, pēc iespējas sīkāk pacenties atcerēties visas sīkākās detaļas. Piemēram piecēlies no gultas, uzvilki čības, gāji uz vannasistabu, tīrīji zobus, kādā krāsā bija zobu birstīte; ko uzvilki, ko ēdi brokastīs, uz kurieni gāji. To visu vajag prātā nesteidzīgi pārskatīt.

Šis vingrojums trenē atmiņu, uzmanību, apziņu un saved kārtībā neironu tīklu.

Piedevām, nervu sistēmas tonusa uzlabošanai lieliski klausīties klasisko mūziku, dabas skaņas, etniskās melodijas un džezu. Zinātnieki mūzikas klausīšanos uzskata turpat vai par galveno domāšanas uzlabošanas veidu, viņi iesaka melodijas klausīties katru dienu, reizēm mainot repertuāru.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 1 Aizvakar 23:57svars
Ja vīrietis sevi kopj un pievērš sev uzmanību,tad piecu gadu starpiba nav pamanāma. Daudzus zinu rados un tas ir normāli Un šajos gados nepieciešams cilvēks ,galvenokārt ,lai nejustos viens Pārējais pašu ziņā!!
0 0 09:45 20.02laura
Ticu kad tādi cilveki pastav
1 0 00:02 20.02Deizi
Viņa nebija ne naiva ne muļķe bet gan blonda visticamāk.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017