Atbrīvojies no grumbām! Padari šo par paradumu…

Advertisement
Advertisement

Koptai lēdijai jaunavīgs un svaigs izskats – tas ir ne tikai skaistuma jautājums, bet arī dzīves nostāja. Var neuztraukties par gadiem, bet sekot ādas stāvoklim vajag obligāti!


Samērā bieži cīņa ar grumbām sākas no acu apvidus, tāpēc starpdegune nepelnīti tiek neievērota. Ar laiku uz tās rodas neizlīdzināma grumba, un pat gluda āda pa visu perimetru nenovērsīs uzmanību no `drūmās joslas`.

Raksta turpinājums - lapa #1
Kā atbrīvoties no grumbām

Grumbas – tas ir dabiski, tāpēc arī cīņai ar tām jābūt dabiskai! Tavā arsenālā pirmajai jābūt profilaksei. Labāk par atbrīvošanos no grumbām var būt tikai to neesamība! Esi vērīga: pirmās grumbas var parādīties jau 20 gados.

Jauna āda uz ilgu laiku

1. Mitrināšana
Pats vienkāršākais un vienlaikus iedarbīgākais līdzeklis – tas ir ādas mitruma uzturēšana. Sausai ādai pietrūkst elastības, tā plīst, notrinas un novalkājas.

Sievietes ar sausu ādu var lietot krēmus, maskas un kosmētiskās eļļas. Normāla āda prasa pastāvīgu kopšanu, bet treknu ādu nedrīkst kaltēt ar skrubiem. Starpdegunei velti īpašu uzmanību, kā arī deguna spārniem!
2. Kontrole pār mīmiku

Pārlieka ādas izstiepšana var radīt sekas grumbu izskatā. Centies būt atturīga un ar laiku tas kļūs par paradumu. Īpaši bīstams ir slikts garastāvoklis! Ja pārāk bieži raukt uzacis, uz pieres un starpdegunes ieguls dziļas grumbas, no kurām pēc tam ārkārtīgi sarežģīti atbrīvoties.

3. Vingrojumi
Vingrojumi pret grumbām – dabisks un iedarbīgs veids, kā ādu un sejas muskuļus savest kārtībā. Mēs pateiksim, kā tas darāms!
Vingrojumi sejai

1. Lēna uzacu knaibīšana no starpdegunes uz deniņiem līdz 1 minūtei (apmēram 10 reizes).

2. Pieliec plaukstu vai abas plaukstas pie pieres horizontāli (var izmantot vairākus pirkstus nevis visu plaukstu). Pavelc ādu nedaudz uz augšu un noskaiti līdz 10. Aizver acis un skaiti līdz 10. Sasprindzini degunu un pamēģini it kā nolaist uz leju tā galiņu kopā ar augšējo lūpu. Un atkal skaiti līdz 10. Vislabāk šo vingrinājumu atkārtot 3 reizes ar nelieliem pārtraukumiem.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 1 Vakar 17:22Alberts
A Tu man vienkārši nēesi vajadzīga!!!
0 0 Vakar 10:06Valentīna
Ļoti pašaizliedzīgs cilvēks bija auklīte. Man mazliet nav saprotams,kādēļ gan vecāki paši savai meitiņai nepiedāvāja savu orgānu.
0 1 Aizvakar 19:39Sarmīte
Pilnīga taisnība. No savas pieredzes varu teikt. Man ir diagnoscēta fibriomalģija. Tā nav pat slimība, to sauc par sindromu, jo nekas nav bojāts, izņemot to, ka smadzenes sūta organismam nepareizus signālus, kā rezultātā cilveks jūt sāpes dažādos ķermeņa rajonos, sevišķi vietās, kur muskuļi sastiprina locītavas. Ir migrēnas, galvā ir migla, tu mēdz apjukt no vienkāršiem lēmumiem,atmiņa ir kā siets. Kāda ir izvēle? Tu vari iet uz invaliditātes pabalstu un pamazām palikt gultai piesaistīts, vai arī tu vari iet un cīnīties par normālu dzīvi, strādat darbu, kādu vari atļauties sava fiziskā stāvokļa dēļ, jo mazāk domāsi par savām sāpēm, jo mazāk tās traucēs. Nekur jau viņas nepaliks, tu tās jutīsi tāpat, bet iesi un darīsi, tikai reizēm novaidēsies pie sevis, kadir par grūtu. Un to, lūk cilveki nesaprot. Kā, tu esi slima un jūti sāpes? Nezinu gan, nemaz nevar redzēt. It kā nav citas iespējas, kā iet , muguru čokurā sarāvušai un vaidēt pilnā balsī. Netaisos to darīt, tas nepalīdz.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017