Austrumu noslēpumi svara zaudēšanai bez diētas

Advertisement
Advertisement

Austrumu medicīnā parasti ir ārstējams cēlonis nevis sekas, tādēļ, zaudējot svaru, liela uzmanība tiek pievērsta fiziskām slodzēm. Bet, ja rietumu kultūra piedāvā šausmīgus vingrinājumus ātrai svara zaudēšanai, tad ciguns izmanto atšķirīgu pieeju.


Jebkuri mokoši vingrinājumi tiek uzskatīti par kaitīgiem, jo tie rada lielas slodzes uz ķermeņa un patērē daudz enerģijas. Noderīgo vielu piespiedu iznīcināšana nav uzskatāma par veselīgu dzīvesveidu, jo tā tikai vājina ķermeni.

Raksta turpinājums - lapa #1
Ikdienas vingrojumi svara zaudēšanai

Cigun praktizētāji uzskata, ka apaļīgiem cilvēkiem nav pietiekama daudzuma hormonu, lai pārtiku pārstrādātu enerģijā. bet tieviem cilvēkiem šo hormonu ir par daudz. Šāds disbalans nav norma. Bet pēc harmonijas atjaunošanas organisms iegūst optimālu hormonu daudzumu un ātri atrod ideālu formu.
1. ”Mēness vilkšana”

Vingrojumi, kas jāveic katru dienu no rīta un vakarā vismaz trīs mēnešus pēc kārtas. Lai to izdarītu, apgulieties uz muguras (to var darīt arī gultā). Nesaliecot ceļus, paceliet papēžus līdz 50 cm augstumam. Tad izstiepiet pēdas un aprakstiet pāris apļus gaisā. Un kustības izpildiet pēc iespējas lēnāk - vismaz 30 sekundes vienam pagriezienam.
2. ”Pacelt debesis”

Pacelieties taisni, kājas kopā, atbrīvojaties. Nolaidiet rokas tā, lai tās veidotu taisnu leņķi ar plecu, bet abu roku pirksti gandrīz saskaras. Tādā pašā stāvoklī, paceliet rokas virs galvas. Elpojiet caur degunu un aizturiet elpu vairākas sekundes. Caur sāniem novietojiet rokās sākuma stāvokli. Atkārtojiet 10 līdz 20 reizes.

Turpmākos 2 vingrinājumus var pievienot, kad figūra būs kļuvusi slaidāka. Tas parasti notiek pēc 2 - 3 mēnešiem.
3. ”Ūdens pašķiršana”

Pacelieties taisni, kājas kopā. Pielieciet rokas pie pleciem, nolaižot īkšķus. Un delnām jābūt tuvu, gandrīz saskaroties, izveidojot taisnus leņķus ar augšdelmiem. nesaliecot elkoņus, atplētiet rokas uz sāniem, vienlaikus mierīgi un dziļi ieelpojot caur degunu. Aizturiet elpu pāris sekundes un izelpojiet caur muti.

No rīta un vakarā veiciet apmēram 10 atkārtojumus. Pakāpeniski palieliniet atkārtojumu skaitu līdz 20.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 15:54ad
kas tur ko domāt.inteliģenta ielene.ja pati būtu vērta lai blakus būtu intelektuāls vīrietis nebūtu tagad tik plašas pieredzes
0 0 Šodien 13:24Agrita
Varētu domāt, ka vīrieši ir labāki pēc 40, tādas pašas problēmas, un jā, ne jau visiem, tāpat kā sievietēm. Tā, ka kopā paliek normāls vīrietis ar normālu sievieti
0 1 Vakar 22:08zane
Un kā man riebjas vīrieši pēc 40 !!!!

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017