Ciet no aptaukošanās, augsta asinsspiediena vai depresijas? Pamēģini apēst Šo!

Advertisement
Raksta turpinājums - lapa #2
4. Apelsīns
Vidēja lieluma auglis satur ap 90 kalorijām, tāpēc apelsīnus bieži iekļauj dažādās diētās. Apelsīni bagāti ar šķiedrvielām, tie lieliski piesātina organismu: bada sajūta izzūd uz veselām 4 stundām pēc to lietošanas.
Par īpaši efektīviem notievēšanas mērķim tika atzīti sarkanie Sicīlijas apelsīni. Itāļu zinātnieki izsecināja, ka pastāvīga to lietošana kavē aptaukošanās veidošanos.
5. Ananāss
Pateicoties īpašam fermentam – bromelainam, šis auglis labvēlīgi ietekmē mūsu organismu: uzlabo gremošanas procesu un atvieglo galaproduktu izvadi.
Lietojot smagu, taukainu ēdienu, kombinē to ar ananāsu. Tauki uzsūksies lēnāk, bet to pārpalikums neuzkrāsies organismā.
Tev ir notievēšanas pieredze ar augļiem? Padalies ar to ar mūsu lasītājiem, atstājot atsauksmi komentāros!
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 10:06 12.02Liene
Pēdējās muļķības raksta par cilvēkiem. Es vismaz zinu ka Esmu cilvēks nevis dzivnieks. Un paldies dievam ,ka nav Mans datums mēnesis minēts.
1 0 22:39 11.02Attapiigais
Nefantazee, neko tu neietaupiisi bremzeejot ar motoru, tieshi otraadi. Liekot zemaakaa paarnesumaa motors ruuks vairaak jo buus lielaaki apgriezieni, kad palielinaas pateerińu. Spiezot bremzi ieliekot neitraalajaa motora apgriezieni buus uz minimuma. Tak što nedzen te marazmu.
0 0 20:26 11.02Andrejs
Tur noteikti jābūt 5.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017