Dēļ ārsta kļūdas šis puisis gandrīz nomira. To vajadzētu zināt visiem vecākiem!

Advertisement
Advertisement

Šie attēli, ko Tu redzi ir diezgan šokējoši! Tās ir sekas nepareizai ārstēšanai, kas mazo Luisu noveda līdz slimnīcai ar baisiem izsitumiem. Viņa mamma, Heilija Lainsa, publicēja šīs bildes internetā, lai brīdinātu citus vecākus par šo problēmu.


Viņas ziņojums, portālā Facebook, izrādījās ļoti noderīgs citiem vecākiem un ar šo ziņu dalījās tūkstošiem cilvēku. Ziņa bija saistīta ar pretiekaisuma preparātiem, tādiem kā ibuprofēns vai aspirīns, kad ārsts mazajam uzstādīja vējbaku diagnozi. Neviens nenojauta par briesmām, līdz brīdim, kad Luis slimnīcā ar smagu asins saindēšanos.

Raksta turpinājums - lapa #1
Četri dažādi speciālisti izrakstīja Luisam ibuprofēnu, kad saprata, ka viņš saslimis ar vējbakām. Šādu metodi sauc par pretiekaisuma ārstēšanu. Pēc šādas ārstēšanas Luisam palika vēl sliktāk un viņam tika konstatēta asins saindēšanās. Šādi izsitumi viņam parādījās pēc ibuprofēna lietošanas.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 20:20Inga
Man orhidejas zied bez apstājas. Orhidejas dzīvojas uz palodzes D pusē. Cik zinu, tad kad orhidejas pārstāda, tad kādu laiku viņas nezied, jo vairāk spēka iztērē augšanai, bet nekādi netieku pie pārstādīšanas, jo nu jau divus gadus tās zied bez apstājas!!! Īpaši nemēsloju - kad atceros, tad palaisu... Reizi mēnesī pie lielās tīrīšanas ielieku visas puķes vannā - ar dušu noskaloju un atstāju uz pāris stundām vannā lai atdzerās...
1 1 Šodien 17:58aa
Kaut kāds murgs. Pilnīgs idiots, kas visu šito sarakstīja....
1 3 Šodien 17:50Suns
Kāds debīlisms. Visiem nav jābūt "perfektiem"!

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017