Dzelzs injekciju vietā! Lai hemoglobīna līmenis asinīs būtu augsts, regulāri ir...

Advertisement
Raksta turpinājums - lapa #4
6. Ķirbis

Ķirbis ir lielisks šķiedrvielu avots. Apēdot glāzi vārītu ķirbju, jūs palielināsiet dzelzs līmeni asinīs par 1,40 mg, kas ir 7,7% no dienas devas. Un neaizmirsīsim par visu iecienīto saldo ēdienu - ķirbju pīrāgu! Apēdot tikai vienu gabaliņu, jūsu ķermenis saņems 1,97 mg dzelzs - tas ir apmēram 10,9% no dienas devas.
7. Olīvas

Vidusjūras olīvas, jau sen ir iegaršojušās arī mūsu reģionu iedzīvotājiem. Galu galā tās dod lielisku garšu jebkuriem salātiem. Un kā tās bagātina makaronu mērces un picas! Sagatavojiet Provansas uzkodu - pastas no sasmalcinātām olīvām, anšoviem un kaperiem. Piecas lielas olīvas bagātinās ar 0,75 mg dzelzs - tas ir 4% no dienas normas.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 15:38 22.05Linda
Daļēja taisnība

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017