Ideāla diēta, kura kļuva par sensāciju visā pasaulē! Kilogrami nevis aiziet, bet aizbēg…

Advertisement
Advertisement

Jo tuvāk vasarai, jo lielāka vēlēšanās izskatīties nevainojami. Jo īpaši tas attiecās uz mūsu ķermeni. Šašliki un citi silto dienu prieciņi tas, protams, ir labi, bet atlicis pavisam nedaudz laika, lai savestu figūru kārtībā. Liekie kilogrami - tas ir ne tikai nepievilcīgi, bet arī liels ļaunums veselībai.

Raksta turpinājums - lapa #1
Eksistē viena ļoti efektīva diēta, kura iekarojusi visu pasauli. To tā arī nosauca ‘Sensācija’. Par to mēs tev šodien pastāstīsim.

Diēta ‘Sensācija’ ar mēreni zemām kalorijām un pietiekoši ilgstoša: to var lietot līdz trīs nedēļām. Kā apgalvo diētas autori, katru nedēļu aiziet no 3 līdz 5 kilogramiem, bet kopējam svara zudumam pēc trim nedēļām jābūt 7 – 12 kilogramiem. Turklāt, nomestie kilogrami neatgriezīsies veselus 3 gadus.
Sabalansētā diēta

Piedāvājam tavai uzmanībai nedēļas uzturu. Otrā un trešā diētas nedēļa – pirmās atkārtojums. Ieturēt šo sensācijas diētu visas trīs nedēļas nebūt nav obligāti. Viss atkarīgs no mērķiem, kurus sev uzstādi. Ēdienreižu starplaikos var dzert negāzētu ūdeni.

Nedēļas uzturs

1.diena

Brokastis: tasīte kafijas.

Pusdienas: 2 vārītas olas, salāti no pušķīša spinātu vai vārīta burkāna ar nelielu daudzumu augu eļļas, viens tomāts (glāze tomātu sulas) bez sāls.

Vakariņas: 200–250 g steika, uzcepta augu eļļā, salāti no svaigiem dārzeņiem (kāposti, bietes, burkāni) ar augu eļļas piedevu.
2.diena

Brokastis: tasīte kafijas, sausiņš.

Pusdienas: 100 g steika, porcija salātu no svaigiem dārzeņiem (kāposti, bietes, burkāni).

Vakariņas: 200 g liesa šķiņķa vai vārītas gaļas, glāze rūgušpiena, kefīra vai dabiska dzeramā jogurta bez piedevām.

3.diena

Brokastis: tasīte kafijas, sausiņš.

Pusdienas: viens burkāns, biete vai liela selerijas sakne, apceptas augu eļļā, viens tomāts (glāze tomātu sulas), viens mandarīns vai plūme, 1-2 apelsīni.

Vakariņas: tādas pašas kā pusdienas.

4.diena

Brokastis: tasīte kafijas.

Pusdienas: vārīta ola, 3 lieli vārīti burkāni (var no tiem pagatavot salātus, aizdarīt ar nedaudz augu eļļas), 150 g siera.
Vakariņas: salāti no augļiem. Banānus ēst nedrīkst.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Aizvakar 20:45gunca
es arī pēc matu krāsas
0 0 Aizvakar 13:59Laura
Ja sobrid ari dzivoju ar vienu, kurs man parbauda telefonu, pierakstus. Jaatskaitas kur eju, cikos busu majas. Viena nekur nevaru iet. Katru dienu stridas. Taisa problemas.dzivoju ka cietuma. Nevaru pat ar draugiem satikties.
0 1 19:57 20.01anete
Es gan zināju. Mamma strādāja sabiedriskajā ēdināšanā, un arī mājās ievēroja visas higiēnas normas.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017