Kā `izelpot` galvassāpes: 3 paņēmieni ilgi gaidītajam atvieglojumam.

Advertisement
Advertisement

Kad galva plīst pušu, roka neviļus stiepjas pie aptieciņas pēc kaut kāda medikamenta. Austrumu dziedniekiem ir savas metodes. Pirmām kārtām viņi rekomendē savest kārtībā savu elpošanu. Izrādās, no migrēnas var atbrīvoties bez zālēm! 

Raksta turpinājums
Elpošanas vingrinājumu komplekss

1. Ritmiska elpošana
Ieelpo dziļi un lēni. Izelpo nelieliem grūdieniem, skaitot līdz 5. Atkārto vēl 2 reizes. Jūti, kā atslābinājās tavs ķermenis?

2. Dziļa elpošana
Iedomājies virtuālu punktu zemāk par savu nabu un pamēģini elpot ar to, kā gaisa balons, piepildot ar gaisu vēdera lejasdaļu.

3. Muskuļu atslābināšana
Aizver acis, vairākas reizes dziļi ieelpo un izelpo. Domās liec atslābināties visām ķermeņa daļām, sākot ar plakstiem un sejas muskuļiem un beidzot ar kāju pirkstiem.

Apsveicam! Tu esi svētlaimes un pilnīgas relaksācijas gūstā... Lielākam efektam vari ieslēgt atslābinošu mūziku, lai no galvassāpēm nepaliek ne pēdu.

Padalies ar šo metodi ar draugiem, viņi izrādīs pateicību!
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Saistītie raksti

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 15:39Iii
Tagad izskatās pēc mērkaķienes.
0 0 Vakar 21:07Janis
Logiski ka dzeltenais ja strada luksofori tad zimes nedarbojas un tad kad nestrada kuksafori tad tikai strada zimed
0 0 Vakar 18:40Kristīne
Sarkanajam priekšroka- galvenais ceļš

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Daudz laika pavadi pie datora?
Proti kādu svešvalodu?
Un gribi nopelnīt?

Iespējams šis ir darbiņš tieši Tev!
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017