Lūk, kā ir jātievē - tas ir atkarīgs no Tava ķermeņa uzbūves!

Advertisement
Advertisement

Cilvēkus var iedalīt 3 grupās pēc ķermeņa uzbūves. Protams, šajās kategorijās pastāv dažādas izmēru un formu variācijas, bet, ņemot vērā pamattipu īpašības, var noskaidrot visu par savu ķermeni: kā veidojas muskuļi un no kā rodas tauki. Katram ir savs ideāls, uz ko tiekties: tas ir atkarīgs no nodarbošanās, dzīvesveida, ēšanas ieradumiem utt.

 

Raksta turpinājums - lapa #1
Sieviešu ķermenī ir vairāk taukaudu nekā vīriešiem, jo sieviešu organismam ir jāveic dažas funkcijas, kurām ir nepieciešams lielāks tauku daudzums. Piemēram, sievietēm ir jākrāj vitamīni un uzturvielas, lai saglabātu reproduktīvo funkciju. Optimālais tauku daudzums sievietēm ir 14-30% no ķermeņa masas, bet vīriešiem - 6-25%.

Ja Jums ir problēmas, kas saistītas ar lieko svaru, tā ir jārisina lēni, lai nekaitētu savai veselībai. Lai notievētu, ir jāēd veselīgi, jāsporto un, protams, jārēķinās ar savu ķermeņa uzbūvi.

Lūk, kādas ir katra ķermeņa uzbūves tipa īpašības.
Ektomorfi

Šī tipa cilvēkiem ir kalsna miesas uzbūve, viņiem ir garas ekstremitātes. Neskatoties uz to, ka viņi izskatās slaidi, arī viņiem mēdz uzkrāties liekie tauki.

Ektomorfiem ir vismazākā aptaukošanās iespēja paātrinātas vielmaiņas dēļ. Īsāk sakot, šie cilvēki var ēst daudz, bet joprojām izskatīties tievi. Ir jāpiemin, ka šīs īpašības dēļ viņiem ir grūti uzaudzēt muskuļu masu.

Kā notievēt?

Lai kļūtu stiprākiem, pievērsiet uzmanību spēka vingrinājumiem.

Lai tiktu pie sapņu auguma (tikt vaļā no liekiem taukiem + uzaudzēt nepieciešamo muskuļu masu), ektomorfiem ir nepieciešams lietot uzturā produktus, kuros ir daudz tauku, ogļhidrātu un ne visai daudz olbaltumvielu (aptuveni 25-30 grami katrā ēdienreizē, ēdot 4 reizes dienā). Dienās, kad Jūs netrenējaties, varat droši izlaist vienu ēdienreizi, atstājot tikai brokastis, pusdienas un vieglas vakariņas.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 00:52elza
Nekur tā arī neredzēju 14 dienu diētas aprakstu,- tikai kaut kādu ieteikumu!
0 1 Vakar 11:16gangnam-am
raksts normāls,bet varējāt to nelikt pa 15 lapām.Katrā lapā tikai pa diviem rakstiem!Tā ir klaja nekaunība no jūsu puses!Varējāt mierīgi rakstu izlikt 2-3 lapās.Vietas lapā ir daudz!Man kā jūsu saita lasītājam krīt uz nerviem spaidīt katru lapu uz priekšu.Domāju neesmu vienīgais lasītājs tāds!Saprotu ka jūs to dariet speciāli,lai lasītājus noturētu pēc iespējas ilgāk jūsu saitā un lai viņš vairāk skatītos jūsu reklāmas!!
0 1 Aizvakar 20:35Gaida
Nezin kāpéc Latvieši —tes receptes raksta nepilnīgi.Es neesmu pieredzéjusi kulināre,unkāpéc man būtu jāmin cik avenes jāpievieno biezpienam,un kur dabū aveńu sulu,cik zelatīna vajaga sulai??

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017