Mugura pārstāja sāpēt uzreiz! Ņem un pildi šos 6 vingrojumus.

Advertisement
Advertisement

Sēdoša dzīvesveida dēļ vairākumam no mums, īpaši tiem, kuri pastāvīgi strādā pie datora – sāpes mugurā kļuvušas pierastas. Un tas skar jebkura vecuma cilvēkus! Daudz sēžam, maz kustamies, neapzināti izliecam savu mugurkaulu, ieurbušies viedtālruņos un planšetēs.


Mūsdienu dzīves ritms neatstāj iespēju veltīt daudz laika savai veselībai. Sākumā mēs cenšamies nepievērst uzmanību pirmām problēmas pazīmēm. Vēl vairāk, kad sāpes kļuvušas stipras, parasti paņēmieni šeit vairs nepalīdzēs. Vienmēr ir labāk izvairīties no veselības problēmām, tās novēršot!

Raksta turpinājums - lapa #1
Vingrojumu komplekss mugurkaulam

Šajā slejā mēs sagatavojām tev 6 vienkāršus, bet ļoti efektīvus vingrojumus mugurkaulam un mugurai, kuri neaizņem daudz laika un īpašu fizisko sagatavotību, turklāt dod ļoti labus rezultātus!

1. Jūras zvaigzne

Noguri pēc darba? Tu vari ne tikai vienkārši atpūsties, bet arī palīdzēt savai mugurai! Tam vajag apgulties uz grīdas un izplest rokas un kājas uz sāniem, un nedaudz pagulēt tādā stāvoklī.

Pēc tam būs patīkami izdarīt sagriešanos: rokas un plecus pagriežam uz vienu pusi, bet gurnus pagriežam uz pretējo. Pēc tam atgriežamies sākuma stāvoklī un darām to pašu uz citu pusi. Visu darām ļoti lēni un atslābināti!
2. Gulošs akmens

Un atkal vingrojums laiskajiem! Tā izpildei tev vajadzēs parastu krēslu.

Kā darīt: nogulies uz grīdas, vēlams uz silta paklāja un uzmet kājas uz krēsla. Vingrojums atjauno pareizu asinsriti ķermenī, bet mugura tādējādi atpūtīsies pēc dienas slodzes.
3. Lokanā čūska

Cilvēka jaunība nosakāma pēc viņa mugurkaula lokanības. Par šī vingrojuma prototipu kļuva čūska, rāpulis, kurš izceļas ar savu lokanību. Senajos laikos gudrie vēroja floru un faunu, bet pēc tam pielietoja noteiktas pozīcijas fiziskos vingrojumos. `Lokanā čūska` – jogas asana, bet neuztraucies, šis vingrojums ir pieejams katram.

Vienkārši nogulies uz vēdera, atsperies ar kāju pirkstiem grīdā un cel uz augšu ķermeni tik daudz, cik vari. Galvenais, just muskuļu sasprindzinājumu, bet nepārcensties.
4. Embrijs

Sajūti sevi atkal mammas vēderā embrija pozā. Priekš tā: nogulies uz muguras, kājas saliec un pievelc pie vēdera, apkampjot ar rokām.

Atrodies tādā stāvoklī no 30 sekundēm līdz minūtei. Piedevām, tu varēsi to darīt, pat skatoties savu iemīļoto seriālu! Tikai nogulties vajag uz grīdas.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 18:52Vita. Dišlere
Tas visu mūžu ir teikts,ka pastiprina vērmele apetīti.Nezinu vai varu ticēt tai detoksa programmai.
1 0 Vakar 15:54ad
kas tur ko domāt.inteliģenta ielene.ja pati būtu vērta lai blakus būtu intelektuāls vīrietis nebūtu tagad tik plašas pieredzes
0 1 Vakar 13:24Agrita
Varētu domāt, ka vīrieši ir labāki pēc 40, tādas pašas problēmas, un jā, ne jau visiem, tāpat kā sievietēm. Tā, ka kopā paliek normāls vīrietis ar normālu sievieti

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017