Neirologi ceļ trauksmi! Visām sievietēm jāieklausās šajā padomā…

Advertisement
Advertisement

Miegs – ļoti svarīgs process organismam, kurš palīdz atjaunoties pēc darba dienas. Cik daudz laika tam vajag veltīt? Kur ir atšķirība starp vīrieša un sievietes vajadzību atpūtai? Par to tālāk rakstā.

Raksta turpinājums - lapa #1
Cik ilgi jāguļ

1. Dāmas, gatavojieties miegam!

Sieviešu smadzeņu funkcionēšanas sarežģītība rada nepieciešamību pēc papildu atpūtas. Anglijas Lafboro universitātes profesors Džims Horns saka: `Sievietēm miega trūkums asociējas ar augsta līmeņa psiholoģisko slodzi, kā arī ar ievērojamu neaizsargātības, depresijas un niknuma sajūtu.Vīriešiem tādas saiknes nav.`
2. 8 stundas? Nebūt nav obligāti…

Cik gan ilgi cilvēkam jāguļ? Pierastās astoņas stundas miega naktī nebūt neder visiem – vairākumam cilvēku septiņas stundas ir pilnīgi pietiekami. Turklāt profesors Horns atgādina, ka sieviešu smadzenes `ir atšķirīga no vīriešu, sarežģītākas struktūras, tādēļ to vajadzība pēc miega ir nedaudz augstāka.`
3. Kāpēc sieviešu smadzenes darbojas sarežģītāk?

Salīdzinājumā ar vīriešiem, sievietes vairāk tendētas uz multi uzdevumiem un savas smadzenes izmanto pastiprinātā režīmā. Atbilstoši, tām atjaunoties vajadzīgs vairāk laika, bet miegs kā nekas cits šo atjaunošanos nodrošina.

Uz jautājumu, cikos jāiet gulēt, katrs atbild pats. Ieteicamais laiks doties gulēt – apmēram pusē vienpadmitos. Tā tu varēsi iekļaut pašu veselīgāko `skaistuma miegu`, kurš ilgst tikai līdz pusnaktij un ietekmē tava organisma stāvokli uz visu nākamo dienu.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 21:33Sanita
Lūdzu par Mežāzi tieši tik pat perfekti pastāstītu rakstu
0 0 Šodien 11:00Hm
Maiga Vavere
0 1 Šodien 08:30Alda
JĀ! Viss Precīzi!

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017