No bulciņas par konfekti: tikai šī metode palīdzēs notievēt bez diētām!

Advertisement
Advertisement

Mēs apkopojām jogas asanas speciālā kompleksā, kas vērsts uz tauku sadedzināšanu, kā arī, lai palīdzētu atjaunot lokanumu un slaidu figūru.

 

Jogas pozas iesācējiem padara vēderu plakanu, nostiprina kājas un gurnus, dod enerģiju, un tas atspoguļojas pašnovērtējumā un garastāvoklī!

 

Mājas joga notievēšanai


Pirms kompleksa izpildīšanas sākuma vajag iesildīt kakla muskuļus, potītes, veikt elpošanas vingrinājumus, un tikai pēc tam ķerties klāt asanām. Tas ļaus izvairīties no sastiepumiem dažāda rakstura traumām. Katru pozu fiksē 1 minūti.

 

 

Raksta turpinājums - lapa #1
1. Urdhva - uttanasana
Šī poza uzlabo stāju, veicina mugurkaula izstiepšanos, palīdz noturēt līdzsvaru. Izvairies no pārāk liela izliekuma mugurkaula jostas daļā!
2. Uttanasana (intensīvas izstiepšanās poza).
Tupinām izstiept mugurkaulu! Šī poza lieliski tonizē, uzlabo asinsriti galvā un gurnos, nostiprina preses priekšējās sienas un jostas vietas muskuļus, noņem saspringumu kāju, muguras un plecu muskuļos.
3. Utkatasana (krēsla poza)
Pus pietupienā uz pirkstgaliem, izstiepjam rokas uz augšu- ideāls vingrojums gurnu un ikru muskuļiem! Trenē noturēt līdzsvaru, stimulē sirds darbību, uzlabo stāju.
Seko, lai pēdas būtu paralēli viena otrai, bet mugura taisna. Ar rokām maksimāli tiecies uz augšu.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Pirms 21 minūtesInita
Man ari viss uzskaititais sakrit...
0 0 Šodien 21:02Dina
jā tas viss uzskaititais sakrit un vēl-labākās attiecības ir ar citiem ,,negatīvajiem"
1 1 Šodien 17:13Sise
Tas varetu but tiesa-jo daudzu cilvekveidigo darbibas ari par to liecina

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017