No bulciņas par konfekti: tikai šī metode palīdzēs notievēt bez diētām!

Advertisement
Advertisement

Mēs apkopojām jogas asanas speciālā kompleksā, kas vērsts uz tauku sadedzināšanu, kā arī, lai palīdzētu atjaunot lokanumu un slaidu figūru.

 

Jogas pozas iesācējiem padara vēderu plakanu, nostiprina kājas un gurnus, dod enerģiju, un tas atspoguļojas pašnovērtējumā un garastāvoklī!

 

Mājas joga notievēšanai


Pirms kompleksa izpildīšanas sākuma vajag iesildīt kakla muskuļus, potītes, veikt elpošanas vingrinājumus, un tikai pēc tam ķerties klāt asanām. Tas ļaus izvairīties no sastiepumiem dažāda rakstura traumām. Katru pozu fiksē 1 minūti.

 

 

Raksta turpinājums - lapa #1
1. Urdhva - uttanasana
Šī poza uzlabo stāju, veicina mugurkaula izstiepšanos, palīdz noturēt līdzsvaru. Izvairies no pārāk liela izliekuma mugurkaula jostas daļā!
2. Uttanasana (intensīvas izstiepšanās poza).
Tupinām izstiept mugurkaulu! Šī poza lieliski tonizē, uzlabo asinsriti galvā un gurnos, nostiprina preses priekšējās sienas un jostas vietas muskuļus, noņem saspringumu kāju, muguras un plecu muskuļos.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Saistītie raksti

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 23:23Nuuuu....
Bet varbūt 8+11 vienkārši ir 19? Jo nekur neredzu apgalvojumu, ka visi augstākminētie rezultāti ir pareizi. Un nekur nav minēts, ka tie būtu jāņem vērā. Varbūt 2 vidējie rezultāti ir aplami (un matemātiski tieši tā arī ir). Vismaz šeit nav norādes uz to, ka uzdevumā būtu papildus darbības zīmes kaut kur jāliek... :D
0 1 Vakar 16:11Elza
Tieši to pašu nodomaju.
Cik stulbi komentāri.
Cilveki ka cilveki..

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Daudz laika pavadi pie datora?
Proti kādu svešvalodu?
Un gribi nopelnīt?

Iespējams šis ir darbiņš tieši Tev!
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017