Nostiprini savu ķermeni ar šo 28 dienu plankinga izaicinājumu

Advertisement
Foto: i1.wp.com
Advertisement

Pieņem izaicinājumu un pievienojies tūkstošiem cilvēku no visas pasaules, kas uzlabo savu ķermeni ar šo lielisko vingrojumu.

 

Tā vien šķiet, ka plankings ir viens no efektīgākajiem vingrojumiem, lai nostiprinātu ķermeni, jo tā laikā, tiek nodarbinātas vairākas muskuļu grupas. Lai gan tas šķiet ļoti vienkārši un daudzi iesācēji to vienkārši izlaiž, bet tas ir viens no spēcīgākajiem treniņiem. Un papildus, salīdzinājumā ar pietupieniem, tas sadedzina vairāk taukus un tas nostiprina iekšējos un ārējos muskuļus.

 

Ņemot vērā, ka pats vingrinājums balstās uz to, lai paliktu atspiešanās pozīcijā, tas ir normāli, ka muskuļi strādā līdzīgi kā pie atspiešanās. Tas nozīmē tie netiek saīsināti vai pagarināti, bet tie paliek izturīgāki un spēcīgāki.

 

Plankošanas izaicinājums

 

Izaicinājums ir paredzēts uz 28 dienām, pakāpeniski palielinoties laikam ejot. No sākuma tev jānotur plankošanas pozīcija uz 20 sekundēm, un rezultātā jānotur tā pozīcija 4 minūtes. Muskuļi būs akcentētāki un tie būs gatavi lielākiem izaicinājumiem.

Raksta turpinājums
Foto: i1.wp.com
Pareizā plankošanas pozīcija

Veids, kā tu pildi vingrojumu iespaido rezultātu. Ir svarīgi turēt augšējo ķermeņa daļu taisnā līnijā, kamēr cel sevi augšā uz elkoņiem un pirkstgaliem.

Pacenties noturēt šādu pozīciju visu laiku, un turi galvu un kaklu kā turpinājumu mugurai veicot dziļas ieelpas ar vēdera muskuļu palīdzību. Tavam svaram vajadzētu būt vienmērīgi sadalītam starp elkoņiem un kājām.

28-dienu plankinga izaicinājums

Diena 1: 20 sekundes
Diena 2: 20 sekundes
Diena 3: 30 sekundes
Diena 4: 30 sekundes
Diena 5: 40 sekundes
Diena 6: atpūta
Diena 7: 45 sekundes
Diena 8: 45 sekundes
Diena 9: 60 sekundes
Diena 10: 60 sekundes
Diena 11: 60 sekundes
Diena 12: 90 sekundes
Diena 13: atpūta
Diena 14: 90 sekundes
Diena 15: 90 sekundes
Diena 16: 120 sekundes
Diena 17: 120 sekundes
Diena 18: 150 sekundes
Diena 19: atpūta
Diena 20: 150 sekundes
Diena 21: 150 sekundes
Diena 22: 180 sekundes
Diena 23: 180 sekundes
Diena 24: 210 sekundes
Diena 25: atpūta
Diena 26: 210 sekundes
Diena 27: 240 sekundes
Diena 28: cik vien var

Pirmās 20 sekundes parādīs, cik prasīgs ir šis vingrinājums. Ja tu gribi fokusēties uz vienu noteiktu ķermeņa daļu, tad ir jāsameklē cita veida izaicinājums. Tas nozīmē nodarboties ar citiem vingrinājumiem ar līdzīgu principu.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 00:18Donna
Piekrītu! Esmu pati kā piemērs šim notikumam. Tikai es nebiju šķīrusies, bet atraitne ar 4g.dēlu.Tagad manam dēlam ir 2 mazi brālīši un kopā ir labi.
0 0 Aizvakar 10:56Emuciitis
Nu par bērniem nepiekrītu, jo mammas un tēti grib parādīt cik jautri viņiem ir ar saviem bērniem. Par smieklīgām bildēm, es daļēji piekrītu, varbūt cilvēks grib, lai vēlāk būtu par, ko pasmieties, varbūt problēmu bemaz nav.
1 0 17:01 25.06Emuciitis
Kā vecai tantai? Es ievēroju lielāko daļu no šiem, manas klasesbiedrenes arī. Mēs esam pusaudzes. Bet nu, ko tur, nevar neko teikt, ja gribi krāsojies pārspīlēti un bojā savu stāju, un kājas ar augstpapēžu kurpēm. Viss tavā ziņā.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017