Nostiprini savu ķermeni ar šo 28 dienu plankinga izaicinājumu

Advertisement
Foto: i1.wp.com
Advertisement

Pieņem izaicinājumu un pievienojies tūkstošiem cilvēku no visas pasaules, kas uzlabo savu ķermeni ar šo lielisko vingrojumu.

 

Tā vien šķiet, ka plankings ir viens no efektīgākajiem vingrojumiem, lai nostiprinātu ķermeni, jo tā laikā, tiek nodarbinātas vairākas muskuļu grupas. Lai gan tas šķiet ļoti vienkārši un daudzi iesācēji to vienkārši izlaiž, bet tas ir viens no spēcīgākajiem treniņiem. Un papildus, salīdzinājumā ar pietupieniem, tas sadedzina vairāk taukus un tas nostiprina iekšējos un ārējos muskuļus.

 

Ņemot vērā, ka pats vingrinājums balstās uz to, lai paliktu atspiešanās pozīcijā, tas ir normāli, ka muskuļi strādā līdzīgi kā pie atspiešanās. Tas nozīmē tie netiek saīsināti vai pagarināti, bet tie paliek izturīgāki un spēcīgāki.

 

Plankošanas izaicinājums

 

Izaicinājums ir paredzēts uz 28 dienām, pakāpeniski palielinoties laikam ejot. No sākuma tev jānotur plankošanas pozīcija uz 20 sekundēm, un rezultātā jānotur tā pozīcija 4 minūtes. Muskuļi būs akcentētāki un tie būs gatavi lielākiem izaicinājumiem.

Raksta turpinājums
Foto: i1.wp.com
Pareizā plankošanas pozīcija

Veids, kā tu pildi vingrojumu iespaido rezultātu. Ir svarīgi turēt augšējo ķermeņa daļu taisnā līnijā, kamēr cel sevi augšā uz elkoņiem un pirkstgaliem.

Pacenties noturēt šādu pozīciju visu laiku, un turi galvu un kaklu kā turpinājumu mugurai veicot dziļas ieelpas ar vēdera muskuļu palīdzību. Tavam svaram vajadzētu būt vienmērīgi sadalītam starp elkoņiem un kājām.

28-dienu plankinga izaicinājums

Diena 1: 20 sekundes
Diena 2: 20 sekundes
Diena 3: 30 sekundes
Diena 4: 30 sekundes
Diena 5: 40 sekundes
Diena 6: atpūta
Diena 7: 45 sekundes
Diena 8: 45 sekundes
Diena 9: 60 sekundes
Diena 10: 60 sekundes
Diena 11: 60 sekundes
Diena 12: 90 sekundes
Diena 13: atpūta
Diena 14: 90 sekundes
Diena 15: 90 sekundes
Diena 16: 120 sekundes
Diena 17: 120 sekundes
Diena 18: 150 sekundes
Diena 19: atpūta
Diena 20: 150 sekundes
Diena 21: 150 sekundes
Diena 22: 180 sekundes
Diena 23: 180 sekundes
Diena 24: 210 sekundes
Diena 25: atpūta
Diena 26: 210 sekundes
Diena 27: 240 sekundes
Diena 28: cik vien var

Pirmās 20 sekundes parādīs, cik prasīgs ir šis vingrinājums. Ja tu gribi fokusēties uz vienu noteiktu ķermeņa daļu, tad ir jāsameklē cita veida izaicinājums. Tas nozīmē nodarboties ar citiem vingrinājumiem ar līdzīgu principu.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Aizvakar 18:52saulīte
Man tāds pižiks vel tagat stav mājas ar visu cenu zīmi un idealā stāvoklī!!!!!
Nu tam kas nezin, tad dzemdibu laika var but plisumi kurus biezi vien vajag sut un ka tu redzesi ko suj ja prieksa mezs. Ari galvu sujot, noskuj attiecigo laukumu. Lai nevajadzetu skut pirms susanas un lai skusanas laika matini neieklutu plisumos, to iesaka darit jau pirms dzemdibam. Starp citu ta ari arstiem vieglak redzet kad mazais nak.
0 0 Aizvakar 01:09Alise
Man ir 20, bet tādu pulksteni neatceros! Bet gan jau, ka redzējusi esmu :)

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017