Parasti āra treniņi uztaisīs no tevis antīku dievu. Vai dievieti!

Advertisement
Advertisement

Daudzi cilvēki vēlētos uzlabot savu fizisko formu, bet nevar vai nevēlas apmeklēt fitnesa centrus.


Vai ir iespējams uzpumpēt muskuļus bez svaru stieņa un dārgiem trenažieriem? Kultūristi noliedzoši grozīs galvu, bet nesteidzies viņiem piekrist.

 

Kalistenika treniņš

 

Izeja ir! Kalistenika (no grieķu kallos – skaistums un sthenos - spēks) – tā ir treniņu programma ar sava svara izmantošanu. Tuvi pēc nozīmes jēdzieni - tie ir ‘pārbaudes laiks’ (workout) vai ‘ķermeņa masa’ (bodyweight).


Kalistenika faktiski ir senākais treniņa veids. Lielāku izplatību tas ieguva ar visiem pieejamā Interneta parādīšanos, kad radās iespēja saņemt Tīmeklī instrukcijas un uzzināt treniņu procesa detaļas.

Raksta turpinājums - lapa #1
Galvenie vingrojumi un elementi

1. Pievilkšanās – nodarbina priekšplecus, bicepsus, muguras augšdaļas muskuļus, aizmugurējos deltveida muskuļus.
2. Atspiešanās – trenējas tricepsi, krūšu, priekšējie un vidējie deltveidīgie muskuļi.
3. Vērpšanās – darbojas kora muskuļi, it īpaši preses muskuļi.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 23:18ilona
Ko muldi kāda sēnīte mežā ej sēnes lasīt nejauman
0 0 Vakar 23:14Ilma
Sudi bus
0 2 Vakar 22:35Lsima
Seviski gards radzins. Maiziitei bija tik garda garozinna.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017