Pieredzes bagāti senie gudrie atstāja sievietēm šos 7 vingrojumus…

Advertisement
Advertisement

Nenomierinoša slimību un sliktas pašsajūtas statistika sievietēm saistīta ar kustību aktivitāšu asu trūkumu dienā un sliktu miegu naktī.


Neiroloģijā ir pat tāds jēdziens kā proprioceptīvais bads - kad kāda kustību – balsta aparāta zona hroniski atrodas bezdarbībā un šīs zonas iekšējie orgāni nesaņem nepieciešamo stimulāciju un barošanu. Mūsdienās daudzām sievietēm ir sēdošs dzīvesveids, kas īpaši ietekmē mazā iegurņa orgānu stāvokli un muguru.


Ja vēl pievienot stresus, nervu spriedzi vai sēdēšanu līdz pulksten 2 naktī, skatoties iemīļoto seriālu vai ziņas, mēs tiešām nekļūstam veselākas, priecīgākas un skaistākas. Viena no sievietes sūtībām ir izrotāt šo pasauli.

Raksta turpinājums - lapa #1
Kā noņemt nervu spriedzi

Ir daudzi paņemieni kā atjaunot veselību, pie reizes atbrīvojoties no bezmiega. Un tagad tu uzzināsi labākos no tiem! Tas ir vingrojumu komplekss, kas kādreiz tika izstrādāts speciāli sievietēm un tas tiešām dara brīnumus ar organismu un dzīvi kopumā.

Mēs sagatavojām priekš tevis 7 patiesi zelta vingrinājumus, kuri palīdzēs noņemt nervu spriedzi, pārvarēt depresiju un beidzot sākt izgulēties. Un vēl šis komplekss man palīdzēja notievēt!
1. Tauriņa poza guļus

Nogulies uz muguras. Pēdas saliec kopā, pievelc tās pie sēžas, izvērs ceļgalus un noliec tos uz grīdas, ja tev atļauj lokanums. Šādā stāvoklī notiek spēcīga atslābināšanās, kaut arī poza šķiet pavisam vienkārša.

Nevajag censties to sarežģīt, pastiprinot augšstilbu iekšējās virsmas spriedzi – dotajā momentā prioritāte nav stiepšanās, bet atslābināšanās. Piever acis un tādu pozu ieturi 5 minūtes.
2. Vardes poza

Piedevām, ka šis vingrojums lieliski nostiprina un attīsta muguras muskuļus, palīdz nomest lieko svaru, tas vēl ir arī labs palīgs tām, kurām ir nosliece uz varikozo vēnu paplašinājumu.

Nogulies uz vēdera, rokas izstiep atpakaļ. Dziļi ievelc elpu un izelpojot saliec kājas ceļgalos, cenšoties ar papēžiem pieskarties gurniem. Ar labo roku satver labo pēdas apakšu, bet ar kreiso roku – kreisās pēdas apakšu. Šajā pozā noturies divus elpošanas ciklus. Pie ieelpas lēnām pacel ķermeni uz augšu, pie tam stiepjot muguru uz augšu un uz priekšu. Pagriez plaukstas ar pirkstiem uz priekšu (galvas virzienā) un nedaudz uzspied uz kājām, līdz ar to piespiežot tās pie grīdas. Pakausi stiep uz augšu.

Atklāj krūšukurvi, izvirzot plecus un atliecot tos atpakaļ. Šajā stāvoklī palieciet ap 30 sekundēm. Pacenties elpot ar vēderu nevis krūtīm.
3. Adatas acs poza

Šajā pozā atslābinās ne tikai stingrās cīpslas zem ceļgala, augšstilbu iekšējā virsma, jostasvieta, bet arī nomierinās prāts!

Pagriezies uz muguras, saliec kājas ceļgalos un pievelc tās pie krūtīm. Novieto labo potīti uz kreisās gūžas, ar kājām izveidojot četrinieku. Sasprindzini pēdu, lai stabilizētu un aizsargātu ceļgalu. Ar labo roku caur telpu starp kājām satver kreiso roku, savienojot rokas uz kreisās kājas cīpslas zem ceļgala. Izdari ieelpu un pie izelpas kreiso gūžu velc ķermena virzienā. Veic 10 elpošanas ciklus un maini puses.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 00:51pepis
p apmainat ar n :D
0 0 Aizvakar 23:01Fifa
Nezinu gan kā zirgs atšķiras no liellopa , abi pēc raksta ēd vienu un to pašu.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017