Pirms mēneša ārsts ieteica lietot šo līdzekli… Tiku vaļā no daudzām kaitēm!

Advertisement
Advertisement

Vecās, nedaudz aizmirstās zāles ar nosaukumu `zivju eļļa` mūsu dienās pārdzīvo jaunu bumu. Tas nav pārsteidzoši, jo pēdējā laikā ļoti populārs ir veselīgs dzīvesveids, kurš iekļauj ne tikai sporta nodarbības, bet arī pareizu uzturu.

 

Zivju eļļa tiek ražota divejādās zāļu formā – šķidrā un kapsulās. Pirmā cenas ziņā ir krietni lētāka, bet tai piemīt garša un aromāts, pret kuru ne visi attiecas pozitīvi. Tāpēc daudzi labāk pērk zivju eļļu kapsulās. Mēs tev pastāstīsim, kāds labums no zivju eļļas kapsulās un kā tās lietot.

Raksta turpinājums - lapa #1
Ar ko noderīga zivju eļļa kapsulās

Zivju eļļas sastāvs ir dažādu glicerīdu maisījums, kura pamata sastāvdaļa ir oleīnskābe, tad nedaudz mazāk palmitīnskābes un polinepiesātinātās taukskābes omega-3 un omega-6. Visi pārējie elementi ir nenozīmīgā daudzumā.
Omega-3 taukskābes saskarē ar gaisu ļoti ātri oksidējas un produkti, kuri tās satur, kļūst nederīgi lietošanai. Želatīna kapsulas pasargā skābes no oksidēšanās, kas neļauj produktam sabojāties un palielina tā glabāšanas laiku.
Zivju eļļas derīgās īpašības

1. Par zivju eļļas derīgumu liecina A un D vitamīnu saturs. A vitamīns uzlabo ādas šūnu, gļotādas apvalku, redzes pigmentu augšanu un reprodukciju. Pateicoties šo vitamīnu klātbūtnei, zivju eļļa ir ļoti veselīga matiem, nagiem, ādai. Sievietēm tā ir īpaši nepieciešama.

D vitamīns pazemina nervu uzbudinājumu, ikru muskuļu noslieci uz krampjiem, veicina kalcija un fosfora nokļūšanu šūnās, tādēļ ārsti tik bieži iesaka to dot bērniem.

Mums ir brīnišķīga maskas recepte sejai pret grumbām un pigmentācijas plankumiem: kārtīgi samaisi 1 tējk. zivju eļļas un tādu pat daudzumu medu līdz vienveidīgai konsistencei. Uzklāj uz sejas uz 30 minūtēm. Masku nomazgā ar kumelīšu novārījumu un ļauj ādai nožūt dabīgā veidā.
2. Polinepiesātinātās omega-3 taukskābes – tas ir pats vērtīgākais, kas ietilpst dotā produkta sastāvā. Tie kavē sirds – asinsvadu sistēmas slimību attīstību, samazina kaitīgā holesterīna daudzumu un līdz ar to samazina aterosklerozes rašanās risku, uzlabo asinsriti, samazina trombu veidošanos, labvēlīgi ietekmē sirdsdarbību, kavē aritmijas rašanos un attīstību.

Taukskābes omega-3 pazemina diabēta rašanās risku, bez tām nav iespējama šūnu membrānas veidošanās, savienotājaudu un nervu audu mielīna apvalka izveide.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 23:27Inita
Man ari viss uzskaititais sakrit...
0 0 Vakar 21:02Dina
jā tas viss uzskaititais sakrit un vēl-labākās attiecības ir ar citiem ,,negatīvajiem"
1 1 Vakar 17:13Sise
Tas varetu but tiesa-jo daudzu cilvekveidigo darbibas ari par to liecina

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017