Plakans vēders tikai 60 sekundēs: metode, kura palīdzēs iegūt graciozu figūru!

Advertisement
Advertisement

Tikai 1 vingrojums palīdzēs padarīt vēderu plakanu! Grūti noticēt, bet pateicoties tam tūkstošiem sieviešu ieguvušas ideālas formas! Šis vingrojums ideāli der tiem, kas tiecas šķirties no liekā svara.

 

Plankings – universāls vingrojums, kurš veicina figūras korekciju. Izpildot to tikai 1 reizi dienā, tu nostiprināsi un pievilksi ne tikai preses, bet arī visa ķermeņa muskuļus.

 

Raksta turpinājums - lapa #1
Kā uztrenēt vēderu

Sāc pildīt vingrojumu guļus uz vēdera, saliecot elkoņus 90 grādu leņķī. Īpašu uzmanību pievērs vēderam un gurniem: maksimāli sasprindzini preses un sēžas muskuļus, nekādā gadījumā necel gurnus uz augšu.
Izpildot vingrojumu, centies elpot dziļi un vienmērīgi. Lielākam efektam iedomājies, ka uz tavas muguras atrodas glāze ar ūdeni, kuru nekādā gadījumā nedrīkst izliet. Centies saglabāt plankas pozīciju līdz 1 minūtei.

Izpildi vingrojumu 3 reizes pēc kārtas katru dienu, kad vien iegadās brīvs brīdis. Jau pēc mēneša rezultāts liks sevi manīt!
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Aizvakar 18:52saulīte
Man tāds pižiks vel tagat stav mājas ar visu cenu zīmi un idealā stāvoklī!!!!!
Nu tam kas nezin, tad dzemdibu laika var but plisumi kurus biezi vien vajag sut un ka tu redzesi ko suj ja prieksa mezs. Ari galvu sujot, noskuj attiecigo laukumu. Lai nevajadzetu skut pirms susanas un lai skusanas laika matini neieklutu plisumos, to iesaka darit jau pirms dzemdibam. Starp citu ta ari arstiem vieglak redzet kad mazais nak.
0 0 Aizvakar 01:09Alise
Man ir 20, bet tādu pulksteni neatceros! Bet gan jau, ka redzējusi esmu :)

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017