Slaidu sieviešu 10 mazas viltībiņas, kuras vajag obligāti iemācīties!

Advertisement
Advertisement

Svara nomešana prasa lielu gribasspēku un disciplīnu, bet, pat ja jūs regulāri neapmeklēsiet sporta zāli, skriesiet vai ievērosiet stingras diētas – jūs variet notievēt ar citiem paņēmieniem. Izmantojot katru dienu šos 10 mazos paņēmienus, jūs ne tikai nometīsiet svaru, bet to vairs atpakaļ neatgūsiet.

Raksta turpinājums
1. Vienmēr ēšanu uzsāciet ar glāzi ūdens: tā jūs atbrīvosiet sevi no atūdeņošanās un ātrāk sajutīsiet sātu, kas jums palīdzēs izvairīties no pārēšanās.

2. Sekojiet šiem mazajiem paņēmieniem katrā ēdienreizē.

Dažādu mērču vietā salātiem pievienojiet karoti olīveļļas, tā jūs variet sevi pasargāt no liekām 80 kalorijām, kā arī izvēlieties vienmēr svaigus augļus žāvēto vietā. Šis paņēmiens ievērojami samazinās kaloriju daudzumu.

3. Cepumu un salda deserta vietā vienmēr turiet pa rokai gabaliņu melnās šokolādes.

Tas ātri apturēs tieksmi pēc salda un smadzenēm nodrošinās aktīvu darbību. Iespējams, pirmās reizes jums būs neierasti un tik un tā jums gribēsies kaut ko vairāk, bet atcerieties – jūs atradināsiet sevi no cukura atkarības un ‘pasargāsiet’ sevi no milzīga daudzuma kaloriju.
Foto: ytimg.com
4. Centieties vienmēr kontrolēt lietojamās pārtikas daudzumu:

Ja vēlaties notievēt, ir svarīgi ievērot pareizas porcijas katrā ēdienreizē. Nomēriet pusdienas iepriekš tā vietā, lai ēstu no milzīgiem šķīvjiem. Izmantojiet mazus šķīvīšus – tā porcija vizuāli izskatīsies lielāka. Un uzreiz aizvāciet ēdiena paliekas, lai jums nerastos vilinājums apēst vēl gabaliņu.

5. Vairāk kustību pa dienu: pat ja jūs neveltiet daudz laika treniņiem, jūs varat sadedzināt vairākas liekas kalorijas, papūloties nedaudz izkustēties dienas laikā.

Taisiet pārtraukumus darba laikā, vienkārši staigājiet pa ofisu, izvēlieties kāpnes lifta vai eskalatora vietā un parkojieties nedaudz tālāk no ieejas – tie visi ir vienkārši veidi kaloriju sadedzināšanai.
6. Nedzeriet dzērienus, kuri satur daudz kaloriju:

Tas ir pirmais un parastākais iemesls, kurš nedod rezultātus – tukšas kalorijas no gāzētiem dzērieniem katru dienu, rīta sulas vai lielas vīna glāzes pie vakariņām var tiešām sabojāt visu bildi. Vienkārši dzeriet tīru ūdeni, garšai var pievienot gurķi, citronu vai piparmētru.

7. Nebadojieties pārāk ilgi: neliels bads var būt veselīgs, bet badojoties visu dienu, jūs noteikti norausieties uz rīšanu naktī.

Badošanās ir visai kaitīga kā veselībai, tā arī diētai. Ēdiet bieži un maz, lai novērstu zemu cukura līmeni asinīs, kas var izvest organismu no ierindas.
8. Lietojiet olbaltumvielām bagātus produktus ar augstu škiedrvielu saturu: tā jūs liksiet ēdienam strādāt jūsu labā.
Turieties tālāk no tukšiem daudzkaloriju produktiem, tādiem kā čipsi un krekeri un centieties ēst proteīniem un šķiedrām bagātus produktus jo tie ir gan garšīgi, gan veselīgi. Tādi produkti ļauj ātrāk sajust sātu un tajā pašā laikā lietot mazāk kalorijas.

9. Vakariņām jābūt vieglām un ne vēlām.

Pacentieties, lai jūsu vakariņas būtu 25% no jūsu ikdienas kalorijām un ēdiet divas līdz trīs stundas pirms gulētiešanas. Vēlas vakariņas, kā zināms, izraisa gremošanas un miega problēmas, kā dēļ kļūst grūti ievērot veselīgu dzīves veidu.

10. Vairāk miega.

Miega trūkums var novest pie tā, ka dienas laikā jūs ēdīsiet vairāk un jums nebūs pietiekoši enerģijas darbam, tādēļ centieties gulēt no septiņām līdz deviņām stundām. Tas ir parasts un efektīvs veids sasniegt mērķi svara zaudēšanā.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 00:51pepis
p apmainat ar n :D
0 0 Aizvakar 23:01Fifa
Nezinu gan kā zirgs atšķiras no liellopa , abi pēc raksta ēd vienu un to pašu.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017