Slaidu sieviešu 10 mazas viltībiņas, kuras vajag obligāti iemācīties!

Advertisement
Advertisement

Svara nomešana prasa lielu gribasspēku un disciplīnu, bet, pat ja jūs regulāri neapmeklēsiet sporta zāli, skriesiet vai ievērosiet stingras diētas – jūs variet notievēt ar citiem paņēmieniem. Izmantojot katru dienu šos 10 mazos paņēmienus, jūs ne tikai nometīsiet svaru, bet to vairs atpakaļ neatgūsiet.

Raksta turpinājums - lapa #1
1. Vienmēr ēšanu uzsāciet ar glāzi ūdens: tā jūs atbrīvosiet sevi no atūdeņošanās un ātrāk sajutīsiet sātu, kas jums palīdzēs izvairīties no pārēšanās.

2. Sekojiet šiem mazajiem paņēmieniem katrā ēdienreizē.

Dažādu mērču vietā salātiem pievienojiet karoti olīveļļas, tā jūs variet sevi pasargāt no liekām 80 kalorijām, kā arī izvēlieties vienmēr svaigus augļus žāvēto vietā. Šis paņēmiens ievērojami samazinās kaloriju daudzumu.

3. Cepumu un salda deserta vietā vienmēr turiet pa rokai gabaliņu melnās šokolādes.

Tas ātri apturēs tieksmi pēc salda un smadzenēm nodrošinās aktīvu darbību. Iespējams, pirmās reizes jums būs neierasti un tik un tā jums gribēsies kaut ko vairāk, bet atcerieties – jūs atradināsiet sevi no cukura atkarības un ‘pasargāsiet’ sevi no milzīga daudzuma kaloriju.
Foto: ytimg.com
4. Centieties vienmēr kontrolēt lietojamās pārtikas daudzumu:

Ja vēlaties notievēt, ir svarīgi ievērot pareizas porcijas katrā ēdienreizē. Nomēriet pusdienas iepriekš tā vietā, lai ēstu no milzīgiem šķīvjiem. Izmantojiet mazus šķīvīšus – tā porcija vizuāli izskatīsies lielāka. Un uzreiz aizvāciet ēdiena paliekas, lai jums nerastos vilinājums apēst vēl gabaliņu.

5. Vairāk kustību pa dienu: pat ja jūs neveltiet daudz laika treniņiem, jūs varat sadedzināt vairākas liekas kalorijas, papūloties nedaudz izkustēties dienas laikā.

Taisiet pārtraukumus darba laikā, vienkārši staigājiet pa ofisu, izvēlieties kāpnes lifta vai eskalatora vietā un parkojieties nedaudz tālāk no ieejas – tie visi ir vienkārši veidi kaloriju sadedzināšanai.
6. Nedzeriet dzērienus, kuri satur daudz kaloriju:

Tas ir pirmais un parastākais iemesls, kurš nedod rezultātus – tukšas kalorijas no gāzētiem dzērieniem katru dienu, rīta sulas vai lielas vīna glāzes pie vakariņām var tiešām sabojāt visu bildi. Vienkārši dzeriet tīru ūdeni, garšai var pievienot gurķi, citronu vai piparmētru.

7. Nebadojieties pārāk ilgi: neliels bads var būt veselīgs, bet badojoties visu dienu, jūs noteikti norausieties uz rīšanu naktī.

Badošanās ir visai kaitīga kā veselībai, tā arī diētai. Ēdiet bieži un maz, lai novērstu zemu cukura līmeni asinīs, kas var izvest organismu no ierindas.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Aizvakar 09:45laura
Ticu kad tādi cilveki pastav
1 0 Aizvakar 00:02Deizi
Viņa nebija ne naiva ne muļķe bet gan blonda visticamāk.
0 0 19:25 18.02galas edajs
vai tad mums pasiem nau briva izvele est to ko pasi velamies?

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017