Tiem, kam karājas paduses. Nākamās 10 nedēļas tevi pārvērtīs!

Advertisement
Advertisement

Mācību programma, kuru mēs tev tagad piedāvāsim, ir universāla. Tā ir piemērota gan sievietēm, gan vīriešiem, neprasa pārcilvēciskus pasākumus un liekus trenažierus. Šo svara zuduma programmu tu vari iziet mājās. Velti tai vismaz pusstundu dienā, un rezultāts kļūs redzams jau otrajā nedēļā!

 

 

 

 

Raksta turpinājums - lapa #1
Svarīgs brīdis. Lai ievērojami samazinātu savu svaru, līdzsvaro uzturu. Aprēķini patērētās kalorijas. Un jāsanāk ne vairāk, kā tu patērē katru dienu. Noteikti dzert daudz ūdens - 2 litrus dienā. Tā tu izveidosi veselīgu muskuļu masu.
Sastādi treniņu grafiku un seko līdzi izpildīto vingrinājumu skaitam. No to izpildes kvalitātes būs atkarīgs rezultāts! Nenomoki sevi, visu jādara pakāpeniski.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 17:28Es arī brīnos
Kā vispār uz planētas zeme palicis kāds nemusulmanis! Sevišķi jābrīnās par frančiem, itāļiem, gruzīniem utt(vīns ir ikdienas deva), vāciešiem(alus ir ikdiena)?!!!:D
0 0 Aizvakar 10:01Inara
Laj vejcas
0 0 08:24 15.06Maiga
Kaadas mulkiibas saucamo naudas koka lapu sulu esmu likusi uz bruuces un viss labi sadzija vienaa mirklii.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017