Tiem, kam karājas paduses. Nākamās 10 nedēļas tevi pārvērtīs!

Advertisement
Advertisement

Mācību programma, kuru mēs tev tagad piedāvāsim, ir universāla. Tā ir piemērota gan sievietēm, gan vīriešiem, neprasa pārcilvēciskus pasākumus un liekus trenažierus. Šo svara zuduma programmu tu vari iziet mājās. Velti tai vismaz pusstundu dienā, un rezultāts kļūs redzams jau otrajā nedēļā!

 

 

 

 

Raksta turpinājums - lapa #1
Svarīgs brīdis. Lai ievērojami samazinātu savu svaru, līdzsvaro uzturu. Aprēķini patērētās kalorijas. Un jāsanāk ne vairāk, kā tu patērē katru dienu. Noteikti dzert daudz ūdens - 2 litrus dienā. Tā tu izveidosi veselīgu muskuļu masu.
Sastādi treniņu grafiku un seko līdzi izpildīto vingrinājumu skaitam. No to izpildes kvalitātes būs atkarīgs rezultāts! Nenomoki sevi, visu jādara pakāpeniski.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 1 Šodien 11:16gangnam-am
raksts normāls,bet varējāt to nelikt pa 15 lapām.Katrā lapā tikai pa diviem rakstiem!Tā ir klaja nekaunība no jūsu puses!Varējāt mierīgi rakstu izlikt 2-3 lapās.Vietas lapā ir daudz!Man kā jūsu saita lasītājam krīt uz nerviem spaidīt katru lapu uz priekšu.Domāju neesmu vienīgais lasītājs tāds!Saprotu ka jūs to dariet speciāli,lai lasītājus noturētu pēc iespējas ilgāk jūsu saitā un lai viņš vairāk skatītos jūsu reklāmas!!
0 1 Vakar 20:35Gaida
Nezin kāpéc Latvieši —tes receptes raksta nepilnīgi.Es neesmu pieredzéjusi kulināre,unkāpéc man būtu jāmin cik avenes jāpievieno biezpienam,un kur dabū aveńu sulu,cik zelatīna vajaga sulai??
0 0 Aizvakar 17:28Es arī brīnos
Kā vispār uz planētas zeme palicis kāds nemusulmanis! Sevišķi jābrīnās par frančiem, itāļiem, gruzīniem utt(vīns ir ikdienas deva), vāciešiem(alus ir ikdiena)?!!!:D

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017