Tikai 5 minūtes pirms gulētiešanas – ardievu, kuplie gurni! Nodarbojos pēc šīs shēmas 3 nedēļas...

Advertisement
Advertisement

Nesen satiku draudzeni, kura manāmi notievējusi gurnos. Tiešām zinu, ka uz sporta zāli viņa neiet, tādēļ nolēmu uzzināt noslēpumu jebkādiem līdzekļiem. Kukulis šokolādītes izskatā darīja savu un noslēpums tika atklāts.

Raksta turpinājums - lapa #1
Kā notievēt gurnos

Metodi, kura rada ievērojamu rezultātu, izstrādāja Amerikas trenere Treisija Andersone. Izpildīt vingrojumu kompleksu ir vienkāršāk par vienkāršu, var vingrot pirms aizmigšanas, nepieceļoties no gultas. Panākumi ir atkarīgi no regulāra treniņa!
Pie sava nelielā svara es nevaru palielīties ar ideāliem gurniem, tādēļ nolēmu pamēģināt. Efektu ievēroju uzreiz. Apmēram pēc 3 nedēļām muskuļi kļuva pievilkti un kājas vizuāli palika slaidākas! Šie piecu minūšu treniņi kvalitatīvi izstrādā gurnu aizmugurējo, priekšējo un iekšējo daļu.
Vingrojumus izpildi uz līdzenas virsmas. Izveido paradumu tos izpildīt pirms gulētiešanas, var pat pidžamā.

1. Ieņem sākuma stāvokli: apgulies uz muguras un noliec rokas gar ķermeni, kājas paceltas uz augšu, pēdas izstieptas. Abas kājas saliec ceļgalos un atgriezies sākuma stāvoklī. Ir jārada saspringums gurnu priekšējā daļā. Ja ir grūti, pieturi ķermeni ar rokām. Atkārto 10 reizes.

Ja tu visu izdarīsi pareizi, tad sajutīsi kājās siltumu un vieglu durstīšanu.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 10:46K
Nezināju, izrādās vista un gaļa vispār ir lielākie piesārņojuma avoti virtuvē! Un tā ir jā slauka ar salvetēm lai šis piesārņojums nenonāktu uz virtuves priekšmetiem. Ar ko domā cilvēks kurš to raksta vai izkopē.?
0 1 Aizvakar 14:14Aija
Dažas lietas gan ir muļķības
0 0 11:27 15.01ema
viss skaidrs nav ko komentēt

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017