Urologs un ginekologs vienā balsī sauc: `Dārgās, trenēt iegurņa muskuļus ir katras pienākums!`

Advertisement
Advertisement

Kas ir iegurņa muskuļi un kāpēc ir tik svarīgi tos trenēt? Šie nemanāmie muskuļi pilda daudzas dzīvībai svarīgas funkcijas. Tie notur pareizā stāvoklī iegurņa orgānus un kavē iekšējo orgānu noslīdēšanu.

Raksta turpinājums - lapa #1
Iegurņa muskuļu vājums – visbiežākais ģenitāliju prolapsa (noslīdējuma) iemesls sievietēm un urīnizvades sistēmas muskuļu vājināšanās vīriešiem. Tagad tās ir aktuālākās problēmas ginekoloģijā un uroloģijā. Šīs slimības dzīvībai draudus nerada, bet ievērojami pasliktina dzīvesveidu. Ārstēšana tikai viena – ķirurģiska iejaukšanās.

Tāpēc ir ļoti svarīgi nostiprināt iegurņa muskulatūru, jo sallaicīgi veikti pasākumi – tā ir labākā profilakse. Treniņu efektivitāte pierādīta ar daudziem zinātniskiem pētījumiem. Vingrošana sastāv no Kegela vingrojumiem, zināmus no 1947.gada. 85% cilvēku, kuri nodarbojās katru dienu, pilnībā atbrīvojās no problēmām, kas saistītas ar iegurņa muskuļu vājumu.
Kegela vingrošana

Ieteicama ģenitāliju prolapsa profilaksei un ārstēšanai un nesaturēšanai stresa situācijās. Šie vingrojumi palīdz sagatavot ķermeni gaidāmām dzemdībām un atjaunot muskuļu tonusu pēc tām.

Vingrošana palīdz uztrenēt vagīnas muskuļus un tā saucamo kaunuma – astes kaula muskuli, kura atbild par seksuālo reakciju. Jau pēc dažām nodarbībām palielinās abu partneru seksuālais apmierinājums dzimumakta laikā. Komplekss vīriešiem ļauj uzlabot potenci un uztrenēt muskuļus, kuri atbild par ejakulāciju.
Izpildes tehnika balstās uz iegurņa muskuļu sasprindzināšanas un atslābināšanas. Pamatā ir trīs manipulācijas – kompresija, kontrakcija un izgrūšana. Ārsti iesaka nodarboties 3 reizes dienā pa 20 minūtēm, katru dienu izdarot 300 kontrakcijas. Katrs vingrojums jāpilda 5 minūtes. Sākuma stāvoklis var būt dažāds, reizēm vingrojumus var pildīt uz fitbumbas vai sēžot.

Izpildīšanas laikā efekta pastiprināšanai ārsti iesaka lietot īpašu trenažieri. Tas pastiprina muskuļu tonusu, jo tā tiem nākas veikt papildus darbu. Kegela trenažieris ļauj ātrāk tonizēt muskuļus un kvalitatīvi noteikt sprieguma spēka izmaiņas. Ir ļoti daudzi šīs ierīces veidi, bet trenažieris tiek tirgots speciālos veikalos.
Vingrojumu komplekss sievietēm

1. Saturēšana

Nogulies uz muguras un ieņem pozu kā dzemdībās – rokas gar sāniem, kājas saliektas ceļgalos un izvērstas. Savelc starpenes muskuļus tā, it kā censtos apturēt urinēšanu. Tādā stāvoklī tos noturi 6 sekundes. Pēc tam atslābinies, atpūties 6 sekundes un atkārto vingrinājumu. Izdari 20 – 25 reizes.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 18:52Vita. Dišlere
Tas visu mūžu ir teikts,ka pastiprina vērmele apetīti.Nezinu vai varu ticēt tai detoksa programmai.
1 0 Vakar 15:54ad
kas tur ko domāt.inteliģenta ielene.ja pati būtu vērta lai blakus būtu intelektuāls vīrietis nebūtu tagad tik plašas pieredzes
0 1 Vakar 13:24Agrita
Varētu domāt, ka vīrieši ir labāki pēc 40, tādas pašas problēmas, un jā, ne jau visiem, tāpat kā sievietēm. Tā, ka kopā paliek normāls vīrietis ar normālu sievieti

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017