Urologs un ginekologs vienā balsī sauc: `Dārgās, trenēt iegurņa muskuļus ir katras pienākums!`

Advertisement
Advertisement

Kas ir iegurņa muskuļi un kāpēc ir tik svarīgi tos trenēt? Šie nemanāmie muskuļi pilda daudzas dzīvībai svarīgas funkcijas. Tie notur pareizā stāvoklī iegurņa orgānus un kavē iekšējo orgānu noslīdēšanu.

Raksta turpinājums - lapa #1
Iegurņa muskuļu vājums – visbiežākais ģenitāliju prolapsa (noslīdējuma) iemesls sievietēm un urīnizvades sistēmas muskuļu vājināšanās vīriešiem. Tagad tās ir aktuālākās problēmas ginekoloģijā un uroloģijā. Šīs slimības dzīvībai draudus nerada, bet ievērojami pasliktina dzīvesveidu. Ārstēšana tikai viena – ķirurģiska iejaukšanās.

Tāpēc ir ļoti svarīgi nostiprināt iegurņa muskulatūru, jo sallaicīgi veikti pasākumi – tā ir labākā profilakse. Treniņu efektivitāte pierādīta ar daudziem zinātniskiem pētījumiem. Vingrošana sastāv no Kegela vingrojumiem, zināmus no 1947.gada. 85% cilvēku, kuri nodarbojās katru dienu, pilnībā atbrīvojās no problēmām, kas saistītas ar iegurņa muskuļu vājumu.
Kegela vingrošana

Ieteicama ģenitāliju prolapsa profilaksei un ārstēšanai un nesaturēšanai stresa situācijās. Šie vingrojumi palīdz sagatavot ķermeni gaidāmām dzemdībām un atjaunot muskuļu tonusu pēc tām.

Vingrošana palīdz uztrenēt vagīnas muskuļus un tā saucamo kaunuma – astes kaula muskuli, kura atbild par seksuālo reakciju. Jau pēc dažām nodarbībām palielinās abu partneru seksuālais apmierinājums dzimumakta laikā. Komplekss vīriešiem ļauj uzlabot potenci un uztrenēt muskuļus, kuri atbild par ejakulāciju.
Izpildes tehnika balstās uz iegurņa muskuļu sasprindzināšanas un atslābināšanas. Pamatā ir trīs manipulācijas – kompresija, kontrakcija un izgrūšana. Ārsti iesaka nodarboties 3 reizes dienā pa 20 minūtēm, katru dienu izdarot 300 kontrakcijas. Katrs vingrojums jāpilda 5 minūtes. Sākuma stāvoklis var būt dažāds, reizēm vingrojumus var pildīt uz fitbumbas vai sēžot.

Izpildīšanas laikā efekta pastiprināšanai ārsti iesaka lietot īpašu trenažieri. Tas pastiprina muskuļu tonusu, jo tā tiem nākas veikt papildus darbu. Kegela trenažieris ļauj ātrāk tonizēt muskuļus un kvalitatīvi noteikt sprieguma spēka izmaiņas. Ir ļoti daudzi šīs ierīces veidi, bet trenažieris tiek tirgots speciālos veikalos.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 09:45laura
Ticu kad tādi cilveki pastav
0 0 Šodien 00:02Deizi
Viņa nebija ne naiva ne muļķe bet gan blonda visticamāk.
0 0 Aizvakar 19:25galas edajs
vai tad mums pasiem nau briva izvele est to ko pasi velamies?

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017