Viegli notievēju par 17 kilogramiem un pie tā neapstāšos, mans mērķis – vēl vismaz 7!

Advertisement
Advertisement

Vairākums diētas notievēšanai balstās uz stingriem ierobežojumiem ēšanā. Tās palīdz nomest dažus kilogramus, kuri bieži vien atgriežas. Bet kā panākt ilgstošu rezultātu, pareizi sabalansēt uzturu un nekaitēt veselībai?

Raksta turpinājums - lapa #1
Šo jautājumu ilgu laiku pētīja amerikāņu ārsts Usama Hamdijs. Viņš izstrādāja speciālu uztura plānu diabētiķiem, kuri cieš no aptaukošanās. Drīzumā šī metode iekaroja milzīgu popularitāti veselu cilvēku vidū, kuri vēlējās komfortabli tievēt un neciest no spēku zuduma.


Šodien mēs detalizēti pastāstīsim par šo atbrīvošanās veidu no liekiem kilogramiem. Šo diētu dēvē par ķīmisku, jo jaunais uzturs izmaina ķīmiskos procesus organismā un normalizē vielmaiņu.


Ķīmiskā diēta

Тu sāksi nomest lieko svaru ne uz kaloriju samazināšanas rēķina. Tā kā uzturā pārsvarā ir olbaltumvielu pārtika, bet ogļhidrātu daudzums ir samazināts, organismā nepaliek pieejamu enerģijas avotu. Ķermenis pārkārto metabolismu un sāk izmantot uzkrātos tauku krājumus, bet muskuļu masa paliek neaizskarta. Ja šeit pievienot fiziskus vingrinājumus, muskuļu korsete nostiprināsies un tu izskatīsies vēl labāk!
Diētas īpatnības

1. Ķīmiskā diēta paredzēta 4 nedēļām. Pēc tam var atkārtot pirmās un ceturtās nedēļas ēdienkarti.
2. Šis uzturs – kā ārsta rekomendācija. Tikai stingra noteikumu ievērošana dos rezultātu. Piebildīšu pēc personīgās pieredzes, šo diētu izturēt ir ļoti viegli!
3. Dzer daudz ūdeni – mazākais 1,5 litrus dienā. Tēju un kafiju var, bet bez cukura, piena vai saldā krējuma.
4. Ja nav norādīts porcijas apjoms – ēd līdz sātam, bet nepārēdies.
5. Ja izjūti nepārvaramu izsalkumu, apēd vienu gurķi, tomātu vai burkānu, bet ne agrāk par 2 stundām pēc pēdējās ēdienreizes.
6. Dārzeņus vāri bez sāls un eļļas, kartupeļi ir aizliegti.
7. Neizmanto mākslīgos saldinātājus.
8. Izvēloties augļus, izvairies no banāniem, vīnogām, mango, datelēm. Lai tie ir āboli, citrusi, plūmes, kivi.
9. Sveries katru dienu pēc rīta tualetes, bet ķermeņa parametrus (centimetros) mēri vienu reizi nedēļā.
10. Ja kaut kāda iemesla dēļ diētu pārtrauci, sāc no sākuma nevis no tās vietas, kur apstājies.
Šajā diētā pēdējā ēdienreize pieļaujama 2 stundas pirms gulētiešanas. Brokastis katrai dienai vienādas – 1-2 olas un puse apelsīna vai greipfrūta.

Pirmās nedēļas ēdienkarte

Pusdienas

1. Pirmdiena: dažādi augļi.
2. Otrdiena: vistas fileja bez ādas, svaigi tomāti, 1 apelsīns vai greipfrūts.
3. Trešdiena: zema tauku satura siers (brinza), 1-2 šķēlītes pilngraudu maizes, svaigi tomāti.
4. Ceturtdiena: dažādi augļi.
5. Piektdiena: 2 vārītas olas, tvaicēti dārzeņi.
6. Sestdiena: dažādi augļi.
7. Svētdiena: vistas fileja bez ādas, svaigi tomāti, 1 apelsīns vai greipfrūts.

Vakariņas

8. Pirmdiena: liesa gaļa, izņemot jēra gaļu.
9. Otrdiena: 2 vārītas olas, 1-2 šķēlītes pilngraudu maizes, 1 apelsīns vai greipfrūts.
10. Trešdiena: liesa gaļa, izņemot jēra gaļu.
11. Ceturtdiena: liesa gaļa, izņemot jēra gaļu un lapu salāti.
12. Piektdiena: liesa zivs, lapu salāti, 1 apelsīns vai greipfrūts.
13. Sestdiena: liesa gaļa, izņemot jēra gaļu.
14. Svētdiena: tvaicēti dārzeņi.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Aizvakar 09:45laura
Ticu kad tādi cilveki pastav
1 0 Aizvakar 00:02Deizi
Viņa nebija ne naiva ne muļķe bet gan blonda visticamāk.
0 0 19:25 18.02galas edajs
vai tad mums pasiem nau briva izvele est to ko pasi velamies?

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017