Vitāli svarīgi sievietēm pēc 50 gadiem! Labākie drošie vingrojumi nobriedušām skaistulēm.

Advertisement
Advertisement

“Bērniņ, jaunībai ir viens būtisks trūkums – tā ātri paiet!”. Šo frāzi mīlēja atkārtot manas draudzenes vecmāmiņa un viņai bija bezgalīga taisnība… Kā trenēties, ja ir veselības ierobežojumi?

 

Kā mainās treniņi atbilstoši sievietes vecumam? Kā saglabāt kaulus stiprus, bet muskuļus elastīgus līdz sirmam vecumam? Absolūti visas nobriedušas skaistules pēc 40 uzdod tādus jautājumus.

Raksta turpinājums - lapa #1
Ja līdzīgas domas radās arī tev, laiks priecāties: mēs ar mīlestību sagatavojām informatīvu materiālu ar treniņiem, kas ierakstīts video. Šī piemīlīga izskata sieviete fotogrāfijā – tavs personīgais treneris.
Vienmēr patīkami iepazīties ar cilvēku, kurš patiesi aizrāvies ar savu lietu! Nevaru aizmirst savu pirmo tikšanos ar Jaroslavnu Daņiļēviču. “Reiz es sapratu, ka vēlos būt nevis vienkārši labs fitnesa treneris, bet ceru palīdzēt pēc iespējas daudziem cilvēkiem būt veseliem. Regulāri treniņi samazina bioloģisko vecumu, atjauno, ir varikozes, osteohondrozes un citu nopietnu slimību profilakse. Pie manis sāka vērsties sievietes, kuras veselības stāvokļa dēļ nevar apmeklēt grupu nodarbības…”

Redzams, ka trenere pārdzīvo par katru savu padoto, uztraucās kā pati par sevi. Savos 35 Jaroslavna apgūst jau trešo izglītību, mācās Londonā un sapņo par veselīga fitnesa un pilatesa studiju, Jūt, ka tā ir viņas misija – mācīt sievietēm mīlēt savu ķermeni un to pienācīgi kopt.

Mājas treniņi sievietēm – viena no mūsu iemīļotākajām tēmām, tās vienmēr izpalīdzēs, kad nav laika sporta zālei.

Piedāvājam tev profesionāla fitnesa instruktora video. Nedaudz zemāk būs detalizēti aprakstīts treniņu plāns ar kadriem no video un komentāriem ērtību labad. Lietojiet veselas, dārgās lasītājas!
Šī pievilcīgā sieviete jau 7 gadus palīdz citām iegūt veselību un skaistu ķermeni, pakāpeniski virzoties uz mērķi. Pavisam nesen Jaroslavna izlaida veselīgas notievēšanas programmu “Jauna tu 12 nedēļu laikā”: laimīgas, kļuvušas ievērojami slaidākas Jaroslavnas aizbilstamās jau atstājušas sajūsminātas atsauksmes. Iespējams, programma ieineresēs arī tevi!

Pāriesim pie detalizēta vingrojumu apraksta, kuri noteikti būs noderīgi nobriedušām sievietēm. Pilnvērtīgam treniņam būs nepieciešams paklājiņš un nedaudz brīvas vietas!

Treniņu programma sievietēm

Vingrojumu komplekss nobriedušām sievietēm

1. Nogulies uz muguras, ievelc vēderu. Sasprindzini sēžamvietu. Pie ieelpas pacel rokas un laideni nolaid uz aizmuguri, izelpojot atgriezies sākuma stāvoklī. Vingrojumu izpildi ar katru roku pēc kārtas.

Svarīgi! Rokas uz grīdas nenolaid pilnībā, pietiekoši pieskarties pie virsmas un roku atgriezt atpakaļ. Tādā veidā rokas būs visu laiku sasprindzinātas un muskuļi tiks maksimāli nodarbināti. Mugurkaulam muguras augšdaļā jābūt cieši piespiestam pie grīdas, muguru un lāpstiņas atraut no paklājiņa nedrīkst nekādā gadījumā! Vingrojumu izpildi 1 minūti.
2. Pacel abas rokas vienlaicīgi tā, kā tas aprakstīts iepriekšējā vingrojumā. Centies saglabāt kustību plastiskumu. Šis vingrojumu bloks labi nostiprina plecu joslu un ieteicams tiem, kuri slimo ar artrītu, artrozi, kam mēdz sāpēt plecu locītavas. Vingrojumu pildi 1 minūti.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 18:52Vita. Dišlere
Tas visu mūžu ir teikts,ka pastiprina vērmele apetīti.Nezinu vai varu ticēt tai detoksa programmai.
1 0 Vakar 15:54ad
kas tur ko domāt.inteliģenta ielene.ja pati būtu vērta lai blakus būtu intelektuāls vīrietis nebūtu tagad tik plašas pieredzes
0 1 Vakar 13:24Agrita
Varētu domāt, ka vīrieši ir labāki pēc 40, tādas pašas problēmas, un jā, ne jau visiem, tāpat kā sievietēm. Tā, ka kopā paliek normāls vīrietis ar normālu sievieti

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017