11 pazīmes tam, ka jūs slikti izguļaties

Advertisement
Advertisement

Miega daudzums, kura laikā mēs varam izgulēties, ir individuāls katram cilvēkam. Ja jūs nespējat izgulēties, jūs zināt, ka tas iespaido jūsu veselību? Jūs varat domāt, ka pāris stundas priekš miega jums pilnīgi pietiek, bet hroniskais bezmiegs var radīt 2. tipa diabētu, sirds - asinsrites slimības, aptaukošanos un depresiju. 

 

Piedāvājam jums iepazīties ar neizgulēšanās pazīmēm, kuras var iespaidot jūsu organismu. 

 

Raksta turpinājums - lapa #1
1. Jūs visu laiku gribat ēst

Ja smadzenes neiegūst miega laikā enerģiju, tās mēģinās to iegūt ar ēdiena palīdzību. Miega trūkums noved jūsu organismu pie pārlieku lielā bada hormona izstrādāšanas un tas liek jums vairāk ēst treknu un saldu pārtiku. Miega trūkums traucē izstrādāt sāta hormonu. Jūs vienkārši nesaņemat signālus, ka esat paēduši un ir jāpārtrauc ēst.
2. Jūs esat pieņēmies svarā

Ar lielāku ēst gribu nāk arī citas sekas - liekais svars. Kad organisms ir noguris, tas neseko līdz tam, ko jūs ēdat. Jūs vienkārši sākat ēst visu, kas var palīdzēt jums neaizmigt, it īpaši saldumi. Noguruma laikā palēninās arī metabolisms, kas papildus rada svara pieauguma sekas.
Foto: 24open.ru
3. Jūs esat kļuvis impulsīvs

Kad organisms ir noguris, cilvēks neapdomā savu rīcību. Jūs sākat ēst visu pēc kārtas, nedomājot, ko ēdat; izrunājaties, neaizdomājoties par vārdiem un rīcību. Vienkāršāk sakot jūs nepiedomājat pie tā ko sakāt un dariet.
Foto: bg.ru
4. Jums ir parādījušās problēmas ar atmiņu

Jūs nespējat atcerēties svarīgas lietas? Piemēram, neatceraties, kur esat nolikuši atslēgas, jeb kādu notikumu, kurš ir noticis pagājušajā nedēļā? Kad organisms ir noguris, tas nespēj koncentrēties un atcerēties kaut ko. Pētījumi ir pierādījuši, ka miega laikā no smadzenēm tiek izvadīti toksīni, tāpēc miega trūkums liedz jums iespēju uzturēt savu nervu sistēmu kārtībā.
Foto: news.am
5. Jums ir grūti pieņemt lēmumus

Ja esat pamanījuši, ka jums ir kļuvis grūtāk tikt galā ar mājas vai darba lietām, miega trūkums šajā var būt galvenā pazīme. Miega trūkums iespaido ātrumu un kongnitīvos procesus. Spēja risināt problēmas un paspēt visu izdarīt laikā samazinās, kas var radīt visai nepatīkamas sekas.
6. Jums ir sākušās problēmas ar kustību

Paklūpot uz pakāpiena, jūs jūtaties neērti. Ja jūs visas dienas garumā izjūtat problēmas ar kustību koordināciju, tas var nozīmēt, ka jūs maz guļat un esat ļoti noguruši. Reakcijas un koncentrācijas samazināšanās gadījumā sākas problēmas ar kustību un pārvietošanos.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Pirms 28 minūtēmValdis
par Vaciju viss taisnibu , bet pedejas nav Latvijaa
0 0 10:45 21.03Es
Un Norvēģijā vēl ne tādus skatus var ieraudzīt--kā saka-cēlies un vēlies!
1 1 10:20 21.03ruta
Mēs varam šausmināties un smieties, bet patiesībā viņi ir nelaimīgi cilvēki.
Advertisement

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © Torno.lv 2012 - 2019