41+ psiholoģiskas viltības, lai iemācītos pārvaldīt cilvēkus

Advertisement
Advertisement

Tikai nestāstiet policistiem un sievām!


Uzziniet, kā pakļaut cilvēkus savai gribai. Fakts, ka visi cilvēki ir tik dažādi, padara mūsu pasauli interesantu. Viedokļu un uzvedības atšķirības vienmēr izraisa interesi. Bet dažreiz nākas kādu cilvēku ietekmēt un pārvilkt savā pusē. Šādās situācijās šīs psiholoģiskās viltības noderēs.


Lūk, 41 veids, kā ietekmēt un ieskaidrot:

Raksta turpinājums
1. Ja jums ir daudz ko darīt, bet nevēlaties to darīt, mēģiniet izmantot taimera metodi. Piešķiriet sev 10 minūtes vienai konkrētai lietai. Liekas nedaudz, bet jums būs motivācija, un pilnīgi iespējams, ka jūs pagarināsiet savu laika limitu, lai veiktu vairāk.

2. Ja jūs vēlaties norādīt uz kāda trūkumiem, bet nevēlaties sāpināt, lai cilvēks atteiktos palīdzēt vispār, formulējiet priekšlikumus pasīvi. Tā vietā, lai teiktu, ka jūs nenoorganizējat tikšanos, sakiet: “Tikšanās nebija organizēta.”

3. Ja vēlaties tuvināties kādai personai, sauciet viņu vārdā. Viņš instinktīvi reaģēs uz šādu saukšanu. Tikai nepārspīlējiet to, citādi efekts būs pretējs!

4. Ja jums ir jāapgūst kaut kas sarežģīts un garlaicīgs, mēģiniet to mācīt kādam citam. Rīkojoties kā skolotājs, un jūs ievērosiet, ka jūsu atmiņā saglabāsies nepieciešamā informācija!

5. Ja jūs vēlaties noslēgt svarīgu līgumu ar cilvēku, bet viņš it kā nenāk jums pretim šajā lietā, skatieties viņa acīs un neko nedariet. Visticamāk viņš kapitulēs, pat nevēloties to.
6. Vai vēlaties atstāt uz kādu iespaidu? Uzdāviniet viņam dāvanu. Parasti cilvēki atceras tos, kuri tiem dāvina, un viņi tos uztver pozitīvi.

7. Vai jums ir nepieciešams pabeigt darījumu, cik drīz vien iespējams? Izmantojiet neatliekamās palīdzības elementu (“ir atlikušas tikai trīs vietas!”) - tas piesaistīs klientus.

8. Ja jums kādam jāpiedāvā grūts uzdevums, dodiet viņam iespēju izvēlēties starp šo uzdevumu un vēl grūtāku. Jūs redzēsiet - viņš laimīgs izvēlēsies jūsu sākotnējo variantu!

9. Lai nomierinātu raudošu bērnu, ieskaties viņa acīs un smaidi. Galvenais - novērst viņa uzmanību. Un kad viņš pasmaidīs pretī, tas izkausēs jūsu sirdi!

10. Ja vēlaties kaut ko, lūdziet vairāk. Cilvēkiem vienmēr ir vieglāk pateikt “jā”, pēc tam, kad viņi kaut ko jums jau atteikuši.

11. Vai vēlaties, lai cilvēks izdarītu jums lielu pakalpojumu? Sākumā panāciet no viņa vairākus mazākus pakalpojumus. Neatsakot vairākus mazus, viņš, visticamāk, neatteiks arī lielo.

12. Ja jūs vēlaties, lai jums uzticas, rīkojieties tā, it kā jūs skaidri zināt, ko darāt. Pārliecība rada uzticību.

13. Svarīgu sarunu laikā klusējiet un klausieties citus pēc savas uzstāšanās. Nevajag atkārtoties.
14. Ja vēlaties iebilst, bet nevēlaties to darīt skarbi, sakiet: “Es piekrītu tev, bet ...”. Tādā veidā jūs uzturat viedokļu līdzsvaru.

15. Ja jūs vēlaties iegūt kāda uzticību, atzīstieties nelielās kļūdās. Tas palīdzēs jums izveidot uzticēšanās attiecības, un nākamajā reizē, kad kļūdīsieties, šis cilvēks būs gatavs uzklausīt jūsu paskaidrojumus.

16. Ja jūs vēlaties atstāt iespaidu un likt cilvēkiem jūs uzklausīt, sekojiet savai stājai. Meklējiet viņu acis, nekrustojiet rokas un kājas utt.

17. Strīdā nemēģiniet izlikt visas kārtis uzreiz. Saglabājiet galveno argumentu līdz beigām un izmantojiet tikai sekundārus argumentus, lai pamatotu savu pozīciju. Panākot sev labvēlīgu stāvokli, izlieciet trumpi.

18. Ja ar saviem vārdiem un darbībām strīda laikā jūs skaidri dodat saprast, ka abas iespējas jums ir pieņemamas, strīds ātri beidzas ar neko.

19. Ja vēlaties novērtēt cilvēka raksturu - pievērsiet uzmanību tam, kā viņš izturas pret tiem, kas viņam nav svarīgi (taksometru vadītāji, viesmīļi utt.).

20. Ja vēlaties paust savu viedokli saspīlētā diskusijā, izvairieties no vārda “bet”. Sakiet: “Jā un vēl ...”.

21. Lai vainīgais kaut kādā veidā izpļāpātos, tikai nepārtrauciet viņu un ļaujiet runāt. Pēc kāda laika viņš sāks sajaukt un kļūdīties.

22. Lielākajai daļa cilvēku patīk runāt par sevi. Tātad, ja starp jums un citu cilvēku ir nepatīkama pauze, uzdodiet viņam jautājumus par viņu - un viņš ar prieku atbildēs.

23. Reti kurš var mierīgi pajokot par sevi. Labākais veids, kā pieradināt sevi pie tā, ir atkārtot joku citu klātbūtnē tik bieži, ka tas vairs nav smieklīgs.

24. Ja kāds kaut ko tev stāsta jau ne pirmo reizi, tā vietā, lai teiktu: “Cik reizes tu vari atkārtot vienu un to pašu?” Sakiet: “Es atceros, tu man teici.” Šis ir pozitīvs apgalvojums, kas palīdzēs saglabāt draudzību.

25. Ja pirmajā tikšanās reizē vēlaties atstāt labu iespaidu, sagatavojiet kaut ko neparastu, lai tas iespiestos cilvēku atmiņā.
26. Ja kāds skaidro kaut ko tādu, ko jau zināt, nepārtrauciet un uzklausiet. Ar to jūs nodrošināsiet sev pacietīgu klausītāju, kad jums vajadzēs kaut ko pastāstīt.

27. Vai vēlaties ātri atstāt spēcīgu iespaidu? Mājiet ar galvu vai smaidiet uz sarunu biedra atslēgas vārdiem. Turpiniet māt un smaidīt ikreiz, kad viņš tos atkārto: tas radīs iespaidu par uzmanību un radīs viņā instinktīvu simpātiju pret jums.

28. Ja jums liekas, ka kāds paskatās uz jums, nožāvājies un pacel acis. Tas, kas uz tevi skatās, nodos sevi ar to, ka arī nožāvāsies.

29. Ja vēlaties, lai cilvēki ātri piekristu jums, mēģiniet runāt ātri un ar entuziasmu.

30. Vai jūs vēlaties, lai cilvēks jums palīdzētu, nedomājot? Sāciet pieprasījumu ar frāzi: “Izdariet man pakalpojumu...”. Viņš tūlīt jutīsies svarīgs, un jums būs vieglāk sasniegt savu mērķi.

31. Ja jums ir nepieciešams kaut ko pārdot, atcerieties: bonuss piedevām piesaista pircējus vairāk nekā atlaide.

32. Ja vēlaties noslēgt sev izdevīgu darījumu, piedāvājiet lētāku variantu ar ierobežotām opcijām un sev nepieciešamo variantu.

33. Ja jūs vēlaties, lai jūsu vārdi tiktu uzklausīti, sakiet, ka tēvs jums to mācīja. Jūs redzēsiet - klausītāji uzklausīs ar lielu cieņu!

34. Ja jūs strādājat klientu apkalpošanas laikā, pakariet spoguli aiz letes. Saniknotie klienti redzēs savu sejas izteiksmi un mainīs to, un tas padarīs jūsu sarunu mierīgāku.

35. Ja jūs vēlaties būt labs līderis, nekad neizrādiet pārsteigumu.

36. Ja vēlaties uzzināt vairāk par cilvēkiem, pastāstiet anekdoti un vērojiet, kā viņi smiesies. Tuvi cilvēki parasti pieskaras viens otram, kad viņiem ir smieklīgi. Tas ļaus jums identificēt draugus un partnerus.

37. Ja jūs vēlaties, lai tiktu radīts spēcīgs iespaids pirmajā tikšanās reizē, spēcīgi paspiediet roku, pirms tam gan pārliecinieties, ka jūsu roka ir silta.
38. Ja jūtat, ka kādam cilvēkam jūs nepatīkat, lūdziet viņam aizdot kādu sīku lietu. Lai cik tas būtu nepatīkami, diez vai viņš jums atteiks, bet pēc tam viņa domas par jums var mainīties uz labo pusi!

39. Lai mierīgi ietu caur pūli, pamājiet un ar visu ķermeni paliecieties uz vienu pusi, bet pēc tam ejiet uz otru pusi. Lielākā daļa cilvēku aizies pa pirmo ceļu, atstājot jums vietu pārvietoties.

40. Ja jums galvā iesēdusies dziesma un netiekat no tās vaļā, atcerieties, kā tā beidzas, un tā pazudīs. Nepabeigtas lietas bieži iesēžas mūsu atmiņā.

41. Vai jūs vienmēr vēlaties uzvarēt “akmens – šķēres - papīrīts “? Uzdodiet pretiniekam jautājumu un nekavējoties sāciet skaitīšanu, negaidot atbildi. Visticamāk, viņš nosauks šķēres.

Vai esat mēģinājuši kādu no šīm metodēm?

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 21:54 17.03Fiksais
Priekšroka vienmēr ir tr.līdzeklim kurš virzās pa galveno ceļu.
1 0 11:28 17.03Alda
Varbūt vajag smidzināt ar viegli rozā permangāna šķīdumu,vai zero coca colu,vai arī jāpārstāda svaigā orhideju zemē.Grūti teikt,vajag pamēģināt.
0 0 00:22 17.03Амина
Полный бред
Advertisement

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © Torno.lv 2012 - 2019