8 minūtes pirms miega - treniņš, ko var veikt blakus gultai

Advertisement
Advertisement

Pastiept visu, kas zem jostasvietas.


Ja vēlaties zaudēt lieko svaru visvienkāršākajā un ātrākajā veidā - tad šis raksts ir tieši jums! Šis 8 minūtes garais treniņa plāns satur vairākus vingrinājumus, kuri jums ir jāveic katru vakaru, tā raksta Healthy Beautiful.

 

Tā nu, ja jums nav laika iet uz sporta zāli, šie vingrojumi no Go Fit Stay Fit ekspertiem - vienīgais veids tikt pie sapņu auguma. Vienkārši rīkojieties! Jūs būsiet pārsteigti par rezultātiem.

Raksta turpinājums - lapa #1
Lūk, vingrojumi, kuri jums ir jāveic:

1. Kāju pacelšana

Jums ir jāapguļas uz muguras un jānoliek rokas zem dibena. Tad piepaceliet plecus un paceliet kājas no zemes. Noturiet kājas gaisā, pārējais augums nekustīgs. Palieciet šādā pozīcijā vairākas sekundes un nolaidiet kājas, bet nepieskarieties pie zemes. Atkārtojiet vingrinājumu 10 reižu.
2. Apgrieztā planka pozīcija

Apsēdieties uz zemes un tad paceliet augumu ar taisnu roku un pēdu palīdzību. Paceliet gurnus, līdz jūsu augums izveido taisnu līniju no jūsu pēdām līdz pleciem. Palieciet šajā pozīcijā vairākas sekundes.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 0 Aizvakar 18:21Ilze.
Palasiet par sociopātiem.
0 1 17:52 10.12mārīte
(laikojot) - stundu stāvu kabīnei - tad tik saku : 'tomēr spiež !' , tomēr, patiesībā, makā atlicis viens centiņš vien.. (M.M.)
0 0 15:52 09.12andis
kārtējā feministe?

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017