Bez ogļhidrātu diēta slinkajiem: drošākais veids atbrīvoties no tauku slāņa.

Advertisement
Advertisement

Mēs nepagurstam iepriecināt tos, kuri vēlas notievēt. Šajā reizē runa būs par uzturu bez ogļhidrātiem, kuru var uzskatīt kā vienu no komfortākajiem un iedarbīgākajiem ķermeņa masas pazemināšanai.

 

Tievēšana ar lozungu `Ēd un tievē` kļuva reāla ar bezogļhidrātu diētu. Tieši to pielieto sportisti, kad vēlas ātri tikt vaļā no tauku slāņa, lai viņu muskuļi izskatītos reljefāki un pievilcīgāki. Tiem, kas ir tāli no sporta – tas ir veids bez striktiem ierobežojumiem nomest liekos kilogramus.

Raksta turpinājums - lapa #1
Bezogļhidrātu diēta notievēšanai

Bezogļhidrātu diētas panākumi ir tajā, ka tās ēdienkarte, pamatota tikai ar olbaltumvielu un tauku lietošanu, samazina izsalkuma sajūtu un iedarbina tauku sadedzināšanas mehānismus. To ievērot diezgan viegli, bet uzturs pēc stingras shēmas atļauts tikai vienu nedēļu, lai nenodarītu kaitējumu aknām un nierēm.
Atļautie produkti

1. Vista, tītars, liellopu un jēra gaļa ( kā arī subprodukti ) var jebkādā veidā bez ierobežojuma.
2. Jebkura zivs un jūras produkti.
3. Olas, cieto sieru var jebkurā daudzumā, biezpienu un kefīru periodiski, neaizraujoties.
4. Dārzeņi: gurķi, ziedu un galviņkāposti, rutki, , selerija, salātu lapas. Var lietot arī sēnes.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 03:19mārīte
mazā mīļā Emma ('Kārkls')
0 0 Šodien 02:49mārīte
daudz no tā tiešām nezināju ?!
0 1 Vakar 07:42Gg
Ja tad notiek 3 dienas nedelā un ir lieliska veseliba,tad kas ir sr mani?Katru rītu man viņš staav un ilgi stāv,vartos gulta ka muļķis pusstundu.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017