Bez ogļhidrātu diēta slinkajiem: drošākais veids atbrīvoties no tauku slāņa.

Advertisement
Raksta turpinājums - lapa #2
5. No augļiem īpaši derīgi būs visi citrusi, kā arī āboli un reizēm persiki.
6. Papildus tauku avots – grieķu rieksti, saulespuķu un ķirbju sēklas.
7. No dzērieniem atļauti tēja, kafija, kompots no žāvētiem augļiem un dzērveņu sula – viss bez cukura!
8. Normālai organisma funkcionēšanai atļauts minimālos daudzumos ēst griķus, zirņus, auzu pārslas.
Aizliegtie produkti
1. Jebkuri saldumi, arī medus, saldie augļi ( vīnogas, banāni ).
2. Pusfabrikāti: desas, pelmeņi, ātrās pagatavošanas produkti...
3. Visa veida putraimi, kuri satur miltus.
4. Dārzeņi: kartupeļi, burkāni, bietes,kukurūza.
5. Alkohols, lai nerosinātu apetīti.

Bezogļhidrātu ēdienkarte nedēļai tiek sastādīta pēc dalīta uztura principa ( 5-6 reizes dienā ). Uz šķīvja drīkst atrasties apmēram 300 g gaļas vai zivs plus atļautie dārzeņi un zaļumi. Citruss, sauja dzērveņu vai pāris riekstu kodolu – desertam.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 09:43 06.10sociāli atstumtais
kārtīgiem vīriem kārtīgas lietas ! Nauda visiem nabagiem !
0 0 11:14 04.10mārīte
vec vec māmiņas mīcīja maizi / labs treniņš / un arī rokas maigas
0 0 18:32 30.09Nepublicešu
Bet es šim rakstam nepiekritu.par grūtniecību atbild abi gan sieviete gan virietis.Nevis viens vai otrs.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017