Dzelzs injekciju vietā! Lai hemoglobīna līmenis asinīs būtu augsts, regulāri ir...

Advertisement
Raksta turpinājums - lapa #2
2. Kaltētas upenes un rozīnes

Daudzi mīl upenes, tās bagātās garšas un aromāta dēļ. Tā lieliski nodrošina organismu ar dzelzi - puse glāzes ogu satur 2,34 mg vai 13% no dienas normas. Upenes ir labas ievārījumā, šerbeta, konditorejas izstrādājumos. Saglabājiet to turpmākai lietošanai saldēta vai žāvētā veidā.

Regulāri lietojiet rozīnes, sauja rozīņu satur 1,36 mg dzelzs, kas ir 7,5% no dienas likmes. Rozīnes lieliski harmonizējas ar putrām brokastīs, rīsu sacepumu un biezpienu pankūkām.
3. Kokosrieksts

Glāze sulīgas, kraukšķīgas kokosriekstu masas satur 1,94 mg dzelzs (11% no dienas normas). Pievienojiet kokosriekstu desertos un pikantumam salātos. Tas lieliski apvieno ar dārzeņu ragu un kariju.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement

Jaunākie komentāri

0 1 16:49 06.08Tamāra
Precīzāk nepateiksi! 99%

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017