Kā ātri aizmigt - noderīgi padomi

Advertisement
Advertisement

Vēsa gulta, gaismu necaurlaidīgi aizkari un izslēgti sīkrīki vairs nespēj palīdzēt modernam cilvēkam aizmigt. Pastāvīgā stresa, trauksmes un hroniskā noguruma pasaulē ir nepieciešami jauni veidi! Ātrai aizmigšanai, ja jums nenāk miegs, laba pieredze ir ASV armijā, kur viņi ir iemanījušies aizmigt dažu minūšu laikā pat ieroču kanonādes laikā.


Noslēpums, kā ātri atbrīvoties un aizmigt, tika aprakstīts grāmatā Relax and Win: Championship Performance jau 1981. gadā un ietver 4 vienkāršus soļus 2 minūšu laikā.

Raksta turpinājums - lapa #1
Ko darīt, ja nevari aizmigt?

1. solis

Apgulieties uz muguras, nolieciet galvu uz spilvena. Elpojiet lēnām, dziļi un vienmērīgi. Atbrīvojiet visus sejas muskuļus! Iztaisnojiet grumbas uz pieres. Sajūtiet, kā atslābinās galvas āda. Atbrīvojiet žokļus, lai mute nedaudz atvērtos.

Atbrīvojiet košanas un mīmikas muskuļus, pēc tam mēli un lūpas. Atbrīvojiet acu zonas muskuļus.
2. solis

Nolaidiet plecus pēc iespējas zemāk un atbrīvojiet kakla muskuļus. Dziļi ievelciet elpu, un, izelpojot, izpūtiet visu spriedzi un atbrīvojiet krūšu muskuļus, ļaujot tām nolaisties. Atbrīvojiet labo apakšdelmu, tad rokas un pirkstus. Rokai vajadzētu būt kā atmirušai. Dariet to pašu ar kreiso roku. Sajutīsiet, kā jūs piepilda siltuma un komforta sajūta.
3. solis

No atbrīvotas ķermeņa augšdaļas pārejiet uz kājām. Atbrīvojiet labo augšstilbu, ceļus, potītes un pirkstu muskuļus. Dariet to pašu ar savu kreiso kāju, neaizmirstiet elpot dziļi un vienmērīgi. Ja jums ir grūti atslābināt kādu ķermeņa daļu, vispirms varat sasprindzināt to un pēc tam atbrīvot. Tad ir vieglāk sajust, kā tā atslābinās.
4. solis

Pēc fiziskas relaksācijas jums ir nepieciešams atbrīvot prātu. Apturiet domu plūsmu, aizmirstiet par satraukumiem, nožēlu un problēmām. Centieties 10 sekundes nedomāt ne par ko, un tad iedomājieties sekojošo.
TĒLI RELAKSĀCIJAI

1. Iedomājieties, kā jūs šūpojaties kanoe laivā, peldot ezera klusajos ūdeņos un apkārt tikai skaidras debesis. Koncentrējieties uz šo attēlu un neļaujiet citām domām jūs novērst.
2. Iedomājieties, ka guļat milzīgā mājīgā šūpuļtīklā tumšas istabas vidū.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 20:02Os
VID man tocna nepateiks ko pirksu pa skaidro naudu vai nepirksu.un kur to darīšu.sūkājiet ledu
0 0 Aizvakar 08:25Valdis
par Vaciju viss taisnibu , bet pedejas nav Latvijaa
0 0 10:45 21.03Es
Un Norvēģijā vēl ne tādus skatus var ieraudzīt--kā saka-cēlies un vēlies!
Advertisement

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © Torno.lv 2012 - 2019