Lūk, cik daudz jāguļ katrai vecuma grupai. Ja cipars ir mazāks – cieš viss organisms!

Advertisement
Advertisement

Normālai un produktīvai darbībai mūsu organismam nepieciešams veselīgs miegs. Šis laiks organismam nepieciešams, lai atslābinātos, atpūstos un sakrāt spēkus jaunai dienai. Miega režīma traucējumi, neizgulēšanās vai bezmiegs ļoti postoši ietekmē organisma stāvokli. Tad cik daudz ir jāguļ, lai izgulētos un būtu vesels?

Raksta turpinājums - lapa #1
Mēs tev pastāstīsim par to, kā vecums ietekmē stundu skaitu miegam un vēl pārīti faktu, kuri tevi tiešām pārsteigs.

Cik stundas ir jāguļ

Kā tu atbildētu uz šo jautājumu? Visdrīzāk, tu teiksi, ka vajag gulēt 8 stundas vai pat nedaudz vairāk. Prakstiski tas ir pareizi, bet ne visiem. Izrādās, nepieciešamais stundu skaits miegam atkarīgs no vecuma faktora. Tas ir, dažādā vecumā šis skaitlis ir atšķirīgs.
Čārlzs Kseisers, Harvārdas universitātes profesors, veica interesantu eksperimentu, kura mērķis bija noteikt nepieciešamo stundu skaitu miegam katrai vecuma grupai. Viņš ieguva šādus rezultātus.

1. Jaundzimušajiem (0–3 mēneši) nepieciešams gulēt 14-17 stundas.
2. Zīdaiņiem (4 mēneši - 11 mēnešiem) - 12–15 stundas.
3. Bērni (1 gads - 5 gadiem) - 11–14 stundas.
4. Pirmsskolas vecuma un jaunāko klašu skolnieki (6–13 gadi) - 9–11 stundas.
5. Pusaudži (14–17 gadi) - 8–10 stundas.
6. Jaunieši (18–25 gadi) - 7–9 stundas.
7. Pieaugušie (26 gadi - 64 gadiem) - 7–9 stundas.
8. Vecāka gadagājuma (vecāki par 65 gadiem) - 7–8 stundas. .

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 0 14:23 20.09Ilze
91.psalms
0 0 21:52 15.09Laura
nepareizi,bet labi ka sanāk jaunāka.
0 1 18:16 15.09Tamāra
jā,arī man nekas pareizi

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017