Nogatavojušās un sulīgas zemenes bez nitrātiem izvēlēties ir viegli! Pievēršu uzmanību…

Advertisement
Advertisement

Jau praktiski iestājusies zemeņu sezona, manas mīļākās vasaras ogas! Es tās vienmēr gaidu ar nepacietību par iespēju pagatavot garšīgus desertus, maigus un saldus konditorejas izstrādājumus, piena kokteiļus un, protams, garšīgas brokastis un uzkodas no pašām ogām.


Bez tam zemenes ir ļoti veselīgas. Tās satur daudz antioksidantus, vitamīnus A, C, B grupas vitamīnus, magniju, kāliju, šķiedrvielas, pektīnus, organiskās skābes, dzelzi, jodu, fosforu, mangānu.

 
Raksta turpinājums - lapa #1
Zemenes veicina sāļu un liekā šķidruma izvadi no organisma, novērš brīvo radikāļu iedarbības sekas, ir onkoloģijas profilakse, uzlabo smadzeņu darbību un atjauno organismu. Bet neatkārtojamā ogu garša iedarbojas kā antidepresants!
Pašas garšīgākās zemenes

Tomēr pareiza zemeņu izvēle – aktuāla vasaras problēma. Ne visas ogas, kuras redzamas plauktos, ir gatavas un nekaitīgas veselībai. Tāpēc mēs esam sagatavojuši priekš tevis 7 padomus, kā pareizi izvēlēties nogatavojušās un sulīgas zemenes bez nitrātiem. Visu saimnieču ievērībai!

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 03:19mārīte
mazā mīļā Emma ('Kārkls')
0 0 Šodien 02:49mārīte
daudz no tā tiešām nezināju ?!
0 1 Vakar 07:42Gg
Ja tad notiek 3 dienas nedelā un ir lieliska veseliba,tad kas ir sr mani?Katru rītu man viņš staav un ilgi stāv,vartos gulta ka muļķis pusstundu.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017