Nostiprini mugurkaulu! Šos vingrinājumus man ieteica osteopāts, muguras sāpes vairs nesatrauc.

Advertisement
Advertisement

Sāpes mugurā mūs bieži pārsteidz pavisam negaidīti. Iemesls - mazaktīvs dzīves veids un sēdošs darbs. Nodarbības sporta zālē aizņem daudz laika un maksā dārgi. Lielīties par stadionu sētā var ne katrs.

 

Mēs tev piedāvājam pilnvērtīgu kompleksu, kur ir savākti paši efektīgākie vingrinājumi muguras muskuļiem. Tā nav vienkārša vingrošana, tā ir joga, ciguns un locītavu ārstēšana vienā. Veltot dienā 10 minūtes, tu uz mūžiem aizmirsīsi par mugurkaula sāpēm.

Raksta turpinājums - lapa #1
VINGRINĀJUMI MUGURAS MUSKUĻIEM

Izpildīt tos labāk līdz 8:00 no rīta. Katram vingrinājumam veltīt ne mazāk par vienu minūti. Izmanto cietu virsmu, ērtu apģērbu un apavus.
1. ”Stabs ar striķiem”

Šis vingrinājums atslābina muguru un plecu daļu. Kājas plecu platumā, rokas atslābinātas. Roku ”vicināšanu” veic kopā ar pagriezienu viduklī. Ar katru mājienu palielini intensitāti.
Advertisement

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement
Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Vakar 11:23Tu
Nelasiet šī 150 kilogramīgā cilvēka komentārus.... :)
0 1 Aizvakar 20:33Laura
Vienreiz man tā bija .Takā ,tā ir liela patiesība!
0 0 Aizvakar 01:00Rooo
Stipras sievietes ir sievietes ar olām,un vīriešiem tādas nafig nav vajadzīgas!Tā nu nāksies tai stiprajai dzīvot ar savām spēļmantiņām vienai pašai un sarunāties ar sevi!Pilnīgs murgs!!!

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017