Viegli notievēju par 17 kilogramiem un pie tā neapstāšos, mans mērķis – vēl vismaz 7!

Advertisement
Advertisement

Vairākums diētas notievēšanai balstās uz stingriem ierobežojumiem ēšanā. Tās palīdz nomest dažus kilogramus, kuri bieži vien atgriežas. Bet kā panākt ilgstošu rezultātu, pareizi sabalansēt uzturu un nekaitēt veselībai?

Raksta turpinājums - lapa #1
Šo jautājumu ilgu laiku pētīja amerikāņu ārsts Usama Hamdijs. Viņš izstrādāja speciālu uztura plānu diabētiķiem, kuri cieš no aptaukošanās. Drīzumā šī metode iekaroja milzīgu popularitāti veselu cilvēku vidū, kuri vēlējās komfortabli tievēt un neciest no spēku zuduma.


Šodien mēs detalizēti pastāstīsim par šo atbrīvošanās veidu no liekiem kilogramiem. Šo diētu dēvē par ķīmisku, jo jaunais uzturs izmaina ķīmiskos procesus organismā un normalizē vielmaiņu.


Ķīmiskā diēta

Тu sāksi nomest lieko svaru ne uz kaloriju samazināšanas rēķina. Tā kā uzturā pārsvarā ir olbaltumvielu pārtika, bet ogļhidrātu daudzums ir samazināts, organismā nepaliek pieejamu enerģijas avotu. Ķermenis pārkārto metabolismu un sāk izmantot uzkrātos tauku krājumus, bet muskuļu masa paliek neaizskarta. Ja šeit pievienot fiziskus vingrinājumus, muskuļu korsete nostiprināsies un tu izskatīsies vēl labāk!
Diētas īpatnības

1. Ķīmiskā diēta paredzēta 4 nedēļām. Pēc tam var atkārtot pirmās un ceturtās nedēļas ēdienkarti.
2. Šis uzturs – kā ārsta rekomendācija. Tikai stingra noteikumu ievērošana dos rezultātu. Piebildīšu pēc personīgās pieredzes, šo diētu izturēt ir ļoti viegli!
3. Dzer daudz ūdeni – mazākais 1,5 litrus dienā. Tēju un kafiju var, bet bez cukura, piena vai saldā krējuma.
4. Ja nav norādīts porcijas apjoms – ēd līdz sātam, bet nepārēdies.
5. Ja izjūti nepārvaramu izsalkumu, apēd vienu gurķi, tomātu vai burkānu, bet ne agrāk par 2 stundām pēc pēdējās ēdienreizes.
6. Dārzeņus vāri bez sāls un eļļas, kartupeļi ir aizliegti.
7. Neizmanto mākslīgos saldinātājus.
8. Izvēloties augļus, izvairies no banāniem, vīnogām, mango, datelēm. Lai tie ir āboli, citrusi, plūmes, kivi.
9. Sveries katru dienu pēc rīta tualetes, bet ķermeņa parametrus (centimetros) mēri vienu reizi nedēļā.
10. Ja kaut kāda iemesla dēļ diētu pārtrauci, sāc no sākuma nevis no tās vietas, kur apstājies.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 0 Šodien 03:19mārīte
mazā mīļā Emma ('Kārkls')
0 0 Šodien 02:49mārīte
daudz no tā tiešām nezināju ?!
0 1 Vakar 07:42Gg
Ja tad notiek 3 dienas nedelā un ir lieliska veseliba,tad kas ir sr mani?Katru rītu man viņš staav un ilgi stāv,vartos gulta ka muļķis pusstundu.

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © GanGnam.lv 2012 - 2017