Vingrojumi prostatīta profilaksei

Advertisement
Advertisement

Prostatas dziedzera veselība - tā ir ļoti svarīga problēma, par kuru ir jārunā. 90% no visiem vīriešiem pasaulē ir problēmas ar prostatu un ar to saistītām slimībām. Izplatītākā problēma – prostatīts.


Prostatīts skar līdz 50% vīriešu. Un, ja prostatas palielināšanās un prostatas dziedzera vēzis ir vecāka gadagājuma cilvēku problēmas, tad prostatīts skar dažāda vecuma vīriešus, īpaši no 20 līdz 40 gadiem. Tāpēc šodien mēs nolēmām parunāt par proststīta profilaksi un tā ārstēšanu mājās.

Raksta turpinājums - lapa #1
Mēs dalāmies ar tevi ar efektīvākajiem vingrojumiem, kuri palīdz novērst un ārstēt prostatītu.

Vingrojumi prostatīta gadījumā

Pirms pāriet pie vingrinājumiem, parunāsim par to, kādi ir galvenie prostatīta iemesli. Bakteriālo prostatītu visbiežāk izraisa bakteriāla infekcija. Vairākumā gadījumos baktērijas no urīna iekļūst prostatā un izraisa infekciju. Hroniska bakteriālā prostatīta gadījumā baktērijas inficē prostatas dziedzeri, kas izraisa atkārtotu urīnceļu iekaisumu.
Ir vēl viena prostatīta forma – hronisks, vismazāk izpētītais no visiem. Tādai prostatīta formai raksturīgas sāpes iegurnī un citi prostatīta simptomi, bet iemesls nav baktērijas. Hroniska prostatīta iemesli var būt dažādi: prostatas dziedzera inficēšanās, operācijas vai muskuļu spazmas iegurnī.
Pētījumi vīriešu veselības jomā pierādīja, ka pastāv virkne faktoru, kuri potenciāli paaugstina prostatīta attīstības risku.

Vairāk izplatītie faktori: stress, smēķēšana, nepietiekoša šķidruma daudzuma patēriņš, nepareizs uzturs, pārmērīga seksuālā aktivitāte, ejakulācijas aizture un daudzi citi iemesli.
Тāpat pierādīts, ka sēdošs darbs un pārmērīga kofeīna lietošana var radīt stipras sāpes prostatīta gadījumā. Tieši tāpēc prostatas dziedzera slimību profilaksei, tajā skaitā arī prostatīta, jāievēro veselīgs dzīvesveids, jāatsakās no kaitīgiem ieradumiem un vairāk jākustās.
Turklāt, lai novērstu hroniska prostatīta attīstību, jūs varat izmantot vingrinājumus. Mēs piedāvājam jums Dr. Pāvela Evdokimenko vingrinājumus, kas tika izstrādāti speciāli hroniska prostatīta profilaksei un ārstēšanai.

Тikai atceries, ka kompleks efektīvāk iedarbojas kopā ar ārstēšanu, ko nozīmējis ārsts. Tā ir pārāk nopietna problēma, nevajag nodarboties ar pašārstēšanos.

Bet tagad pāriesim pie vingrojumu kompleksa. Veicot vingrošanu, visas kustības notiek ļoti lēni un vienmērīgi, neveicot pēkšņas un straujas kustības. Ja pēc vingrinājumu veikšanas rodas sāpes vai diskomforts, labāk pārtraukt.
Vingrojumu komplekss prostatīta gadījumā

1. Vingrojums № 1

Vingrinājums tiek veikts guļus stāvoklī. Vislabāk uz grīdas vai cieta dīvāna, noteikti novietojiet spilventiņu zem galvas. Šis uzdevums var likties ļoti vienkāršs, bet jums tas jādara pareizi, tad tas vēl būs arī ļoti efektīvs.

Tātad, nogulieties taisni uz grīdas, rokas nolieciet gar ķermeni un atslābinieties. Lēnām velciet kājas pie sevis, izplešot ceļgalus katru uz savu pusi. Turiet papēžus kopā, bet ceļgalus nolieciet pēc iespējas plašāk. Pievelciet kājas pēc iespējas augstāk un pēc tam atgriezieties sākuma pozīcijā. Jums jāveic vismaz 10 atkārtojumi, bet labāk 15.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 21:54 17.03Fiksais
Priekšroka vienmēr ir tr.līdzeklim kurš virzās pa galveno ceļu.
1 0 11:28 17.03Alda
Varbūt vajag smidzināt ar viegli rozā permangāna šķīdumu,vai zero coca colu,vai arī jāpārstāda svaigā orhideju zemē.Grūti teikt,vajag pamēģināt.
0 0 00:22 17.03Амина
Полный бред
Advertisement

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © Torno.lv 2012 - 2019