Vingrojumu komplekss kājām

Advertisement
Advertisement

Man, ja godīgi, nesanāk ievērot aktīvu dzīvesveidu. Darbs birojā, ilgstoša atrašanās sēdus stāvoklī, maz kustību. Domāju, ka daudzi lasītāji atrodas līdzīgā situācijā un mani sapratīs.

Raksta turpinājums - lapa #1
Slaidas kājiņas

Tas nav vienkārši, bet es cenšos kājām veltīt pietiekošu uzmanību. Tās ir ķermeņa balsts, kurā viss ir savstarpēji saistīts. Pildot vingrinājumus kājām, es ne tikai uzturu muskuļu tonusu un uzlaboju asinsriti organismā, bet arī atbrīvojos no muguras un kakla spazmām un sāpēm.

Es izvēlējos 5 visefektīvākos vingrinājumus, kurus personīgi esmu pārbaudījusi. Tie ir izturējuši laika un pielietojuma pārbaudi.
Vingrojumu komplekss kājām

1. Kāju pirkstu iesildīšana

Nostājies taisni. Saliec kāju pirkstus un ar tiem atsperies pret grīdu. Tādā stāvoklī nostāvi 3 sekundes. Šo procedūru atkārto 10 reizes. Uzlabosi asinsriti pēdās – aizmirsīsi par tirpšanu.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Jaunākie komentāri

0 0 Pirms 8 minūtēmgunta
Paldies par padomiem,šur tur taisnība,bet paties;ibā šodienas modei padoties-tad labāk taisnā ceļā uz trako māju. Ja runājam pa frizūrām,tad neviss sakārtotas frizūras ir parūkas,bet gan ''petuhi, izrobotās,un vēl t..ādas kur grūti nosaukt par matu sakārtojumu'' drīzāk-kā cēlos,tā vēlos.Runājot par apģŗēbu-piekakātas biksītes-šekums l pie ceļiem. Mēteļiem ,kleitām,blūzēm u.t.t. aizmugure garāka. Apsksties spogulī cik nevīžīgs cilvēks izskastās.Un par gaumi nestrīdās,tikai riebīgi ka kāds grib uzspiest šo riebīgo bezgaumes stilu.
0 0 Vakar 18:24Oof
Dumbass paliek dumbass,
Neko pielikt neko atņemt
0 0 Aizvakar 21:43Milda
Kad man nau ko ēst ēdu naudas puķi un nekas

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © Torno.lv 2012 - 2019