Vīriešu menopauzes pazīmes

Advertisement
Advertisement

Mēs esam pieraduši redzēt savus vīriešus spēcīgus un pārliecinātus. Ļoti reti viņi sūdzas par veselības problēmām un vēl jo vairāk viņi klusēs, ja viņus kaut kas uztrauc, it īpaši, ja tas attiecas uz vīriešu spēku. Un mēs domājām, ka menopauze ir tikai sievietēm. Bet tas tā nav.

Raksta turpinājums - lapa #1
Šodien jums pastāstīsim, kāda ir vīriešu menopauze, kā to atpazīt un kā rīkoties.

Kā palielināt testosterona līmeni

Lai kā vīrieši pretotos, pastāv ”vīriešu menopauzes” jēdziens, tā medicīniskais nosaukums ir andropauze. Tas parasti izpaužas vecumdienās un laika gaitā vienkārši apvienojas ar vecuma pazīmēm, tāpēc 80% vīriešu nekad nesūdzas par simptomu izpausmi. Tas ir tikai pēdējos gados, kad simptomi sāk parādīties diezgan jauniem vīriešiem. Kāpēc tā?

Andropauze ir sekas pakāpeniskam testosterona līmeņa samazinājumam vīriešiem. Pēc 30 gadiem testosterona līmenis vīriešiem katru gadu samazinās par 1%. Bet tas ir ideālā gadījumā, ja vīrietis ievēro veselīgu dzīvesveidu. Visi sliktie ieradumi tikai paātrina šo procesu, un tādēļ andropauze iesākas agrāk.
Samazināts testosterons rada ļoti nepatīkamas sekas. Piemēram, ”karstuma viļņi”, ko papildina drudža sajūta, tahikardijas uzbrukumi, reibonis, sāpes krūtīs, aizkaitināmība, nervozitāte, depresija, atmiņas traucējumi. Cilvēks kļūst ļoti jutīgs, emocionāls un uztraucas, bieži ir dusmu uzliesmojumi un pēc tam apātijas lēkmes.

Bez tam, kas ir visnepatīkamākais, tas izraisa libido pazemināšanos un citus traucējumus šajā jomā. Problēmas ar erekciju rada vēl lielāku diskomfortu, kas tikai pasliktina situāciju. Šis morālais diskomforts var kļūt par slimību ar smagām psihoneiroloģiskām sekām.
Saskaņā ar San Diego Medicīnas skolas 2007. gada pētījumu vīrieši ar zemu testosterona līmeni dzīvo mazāk. Un tas ir saprotams, ņemot vērā svara pieaugumu, seksuālās funkcijas traucējumus, sirds un asinsvadu slimību rašanos un diabēta agrīnu attīstību.

Ja jūtat šos simptomus, ir pienācis laiks doties pie ārsta, viņš izrakstīs ārstēšanas kursu. Atcerieties, ka pašārstēšanās šajā gadījumā nav iespējama! Jūs pats nevarat to ārstēt, taču esat spējīgs to novērst, kamēr simptomi vēl nav parādījušies. Tiksim skaidrībā, kas tad jādara.
1. Fiziski vingrinājumi

Jā, diezgan banāls padoms, bet tas patiešām darbojas. Fiziskā aktivitāte ir mūsu veselības un ilgmūžības atslēga. Vīriešiem ir jāizmanto spēka vingrinājumi, jo viņi paaugstina testosterona līmeni. Tas ir labāk nekā kardio un skriešana, jo tiem ir pretējs efekts. Tāpēc pievienojiet vismaz rīta rosmi un sāciet atspiešanos.
2. Pārtika

Lai saglabātu veselību daudzus gadus, jums ir nepieciešams pilnvērtīgs uzturs. Ir svarīgi samazināt tauku uzņemšanu, kā arī izvēlēties pareizos ogļhidrātu avotus. Fakts ir tāds, ka ir nepieciešami ogļhidrāti, lai iegūtu maksimālu testosterona daudzumu. Ir svarīgi, lai tie būtu ogļhidrāti, kurus lēni metabolizē: augļi, dārzeņi, veseli graudi un pākšaugi.
3. Miega režīms

Mūsu organismam ir nepieciešams veselīgs miegs, lai uzturētu pietiekamu līmeni testosterona ražošanai. Ievērojiet veselīgu miega režīmu, mēģiniet neiztukšot organismu, jo miega trūkums ir milzīgs stress.

Patika redzētais? Iesaki draugiem

Saistītie raksti

Spied patīk un uzzini jaunumus ātrāk par citiem

Advertisement

Jaunākie komentāri

0 0 Pirms 29 minūtēmValdis
par Vaciju viss taisnibu , bet pedejas nav Latvijaa
0 0 10:45 21.03Es
Un Norvēģijā vēl ne tādus skatus var ieraudzīt--kā saka-cēlies un vēlies!
1 1 10:20 21.03ruta
Mēs varam šausmināties un smieties, bet patiesībā viņi ir nelaimīgi cilvēki.
Advertisement

Pierakstīties iknedēļas jaunumiem

Tavs e-pasts
Pārpublicēšana tikai ar rakstisku atļauju | Rakstīt portālam | Kontakti | Reklāma | Noteikumi | Par sīkdatnēm | © Torno.lv 2012 - 2019